Terug naar overzicht
Ik heb ook dat probleem. Het wordt niet onthouden dat ik op die knop geklikt heb.Toch maar even volgen of iemand het antwoord weet.groetjesStephanie
Hey,Naast "dit item opvolgen" staat erboven "beta" in een klein grijs kadertje.Als je daar over gaat met de muis staat er dat ze dit aan het testen zijn en als je problemen ondervindt dat je dit dan moet melden.Misschien kan je dat eens proberen?Ik werk met windows 7 en heb er geen problemen mee..Hopelijk lukt het jullie...Groetjes
Volgens mij werk je met een afgeslankte versie van Internet Explorer die speciaal is samengesteld voor de firma waar je werkt. (Kup.....usch) Heb je al geprobeerd met een andere browser op het werk of op een Windows PC buiten het werk?
Sssshhhhhht :-D ... Big brother is watching me :-DJa, ik heb dat met de laptop thuis ook voor. Kan best zijn dat het afgeslankte versie is hoor, geen flauw idee. 't Feit is dat het thuis op de Mac wel werkt.
Ik heb net een nieuwe versie van de 'Opvolg-knop' gemaakt. Probeer nu eens of het gaat.
Waaaaaah! You're so good !!!Super. Dank u wel. Jullie service is top, en ik meen dat, ik bedoel dit niet enkel voor dit item maar weet dat jullie nog veel andere dingen opvolgen en dat voelt goed.Groetjes,Patricia
Graag gedaan
En kan je dan ergens zien welke items je volgt? Want ik vind dit nergens terug.. Bedankt!
Dat is inderdaad een zeer goeie vraag, Tina. Ik maakte me onlangs die bemerking ook. Soms volg je een item op omdat er interessante info in staat, maar als niemand er meer op reageert, kan je later die info niet meer terugvinden.Dat zou dus zeker leuk zijn mochten we dat aangeboden krijgen.Alvast bedankt!