Terug naar overzicht
ik begrijp je volkomen ik moet maandag en ben nu al 1 brok zenuwen aan de ene kant super blij zi naar uit gekeken aan de andere kant grote paniek dat ik belachelijk ga staan met een trouwjurk
Begrijp je helemaal!! Ik ben morgen ook aan de beurt! Heb speciaal vrij gevraagd op het werk om er een daguitstap van te maken!! Heb al wel eens jurken gepast maar het was meer om eens te zien hoe dat ik er zou uitzien maar nu is het menens!!!ja ja en de zenuwen beginnen nu toch wel op te komen...Veel succes morgen!!! Groetjes Patrizia x
ja spannend he zo de eerste keer :)Ik zie dat jullie de dag na ons trouwen.Waar ga jij kijken voor je kleed?groetjes evy
maandag robel (roeselare )en bruidsmode steven (torhout) graag nog (dan wel op een andere datum natuurlijk ) lasposa 'roeselare ' en scarpelini "oostende" miss bo couture kortrijk omdat ik een mailtje gezonden heb naar mia monta (zottegem voor een kleedje dat ik super vind zou kunnen dat ze het nog in kortrijk hebben http://www.miamonta.be/bruidskledij1.php 3de foto is van eigen collectie denk ik dus ja . ik ga ze zeker allemaal doen want ik ben een mega twijfelaar en anders voor eeuwig twijfelen als ik al de winkels heb gedaan en het one and only kleedje blijft hangen dan ben ik zeker é allé dat hoop ik toch En jij waar ga je passen ?