Terug naar overzicht
kun je op you tube vinden ook zonder te delen is idd heel leuk maar mijn vriend is anti dans dus word het bij ons een mini tegelplakker
ja wij willen nothing else matters van metallica als openingsdans, maar is zoooooo lang, dus gaan het wsl wel wat inkorten, hoe spijtig ik dat ook vind en dan beginnen vermenigvuldigen. Dit vinden we allebei super leuk, maar mijn vriend heeft niet zoveel gevoel voor ritme en ik durf dat allemaal niet zo goed... ;o)
Hey,ja ben hierop ook al beland... is wel leuk... tegenwoordig doen meer en meer koppels zo iets...Maar blijft wel leuk!Groetjes Ellen
Hey, wij hebben dit al meerdere keren meegemaakt op een trouw... het is wel een heel leuk idee, zeker als het echte bij het koppel past! Wij gaan toch voor de klassieke slow gaan :DGroetjesAlessia B.
Wij gaan dit ook niet doen :-) We denken er wel aan om privélessen te nemen en een leuke (klassieke) dans in te studeren.
wij vinden dit wel leuk en denken er toch ook aan om zoiets te doen... maar we kennen niemand die zoiets zou kunnen maken (de muziek) we zouden dit dan eventueel een stukje samen met de kindjes doen :-)