Terug naar overzicht
hoi Els,Wij gaan ringen van amici pakken die kan je bijna overal kopen.Ze zijn heel mooi en niet duur.Wij geven niet veel geld aan ringen mijn vriend mag dat al niet dragen op het werk dus dan is dat stom als je veel geld uitgeeft dat je maar 2 dagen in de week draagt.groetjes
Wat bedoelen jullie met "niet duur"?
je moet is kijken op www.goedkopetrouwringen.nl wij hebben ook maar een beperkt budget en vinden dat ze daar wel interessante dingen op hebbe... groetjes
Wij hebben ook stalen ringen van Amici en deze hebben ons net iets meer dan 200 euro voor beide gekost. Deze zien eruit als zilveren ringen (maar véél steviger, echt onbuigbaar), de mijne heeft ook een steentje. Enig nadeel: je kan de ring niet meer laten verkleinen / vergroten...
niet duur is voor ons max 500 euro voor 2ringen op ons werk mogen wij ook geen ringen dragen ...amici leek ons ook een goed idee en vind je inderdaad overal
ww.namesforever.be
Amaai, net zelf eens gaan kijken naar www.goedkopetrouwringen.nl en viel bijna van mijn stoel van de keuze en de inderdaad zeer goedkope prijzen, zeker als je naar de zilveren en titanium collectie gaat kijken. Echt wel de moeite!
beste Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik wil wel iets meegeven van goede raad. als je zilveren ringen neemt, moet je weten dat die niet voor het leven zullen zijn , ze gaat een 15-20 jaar mee, gouden ringen zijn levenslang. weet ook dat stalen ringen nooit vergroot of verkleind kunnen worden.Ik wou het maar even meegeven.veel succes met de zoektocht.
@Caroline: bedankt voor de tip.Misschien kunnen we dan voor onze 15de huwelijksverjaardag nieuwe ringen kopen en onze geloften hernieuwen.Nu is het voor ons even op het budget passen, maar ben wel blij dit te weten.By the way, weet je toevallig iets over titanium?Grtz, Cindy
Wij hadden wel al het idee geen zilver te nemen maar iets duurzamer, al lijkt het een leuk idee over x aantal de geloften te hernieuwen staal of titanium gaat ook langer mee dacht ik
heyJa lijkt wel leuk om de geloften te hernieuwen. Maar ik kan tegen geen metalen (behalve goud) dan is de keuze snel gemaakt. Ik wou persoonlijk ook een ring voor het leven omdat ik vind dat je trouwen maar 1 keer doet en ik vind dat daar altijd dezelfde ringen bij horen, maar dat is natuurlijk iedereen zijn keuze.over titanium weet ik niet echt iets, ik vermoed een beetje gelijkaardig dan staal (niet vergroten-verkleinen) maar ik kan ook mis zijn. veel succes
Hallo, Wij hebben onze ringen gekocht bij de Joden in Antwerpen. Wij hebben er 600 euro voor de twee aan uitgegeven, het zijn gouden ringen en in de mijne zitten steentjes. Er waren er ook velen goedkoper en je kan daar goed afdingen. Dezelfde ringen die wij hebben kosten 300 euro meer in een gewone juwelenwinkel. Nu wij hebbe wel liggen afdingen tot deman een beetje kwaad werd, dan weet je wel dat je korter bij de aankoopprijs bent. Nog een tip is om tijdens de week te gaan en niet in het weekend en in de voormiddag. Dan is er nog niet veel volk geweest en willen toch absoluut iets verkopen en zakken ze meer met hun prijzen. Groetjes en succes met de zoektocht! Laura
bij juwelenhandelaar Geens in heis-op-den-berg, is een groothandelaar kan je ook goedkope trouw ringen kopen. www.juwelengeens.be, hele mooie trouwringen.
Wij hebben vorig weekend onze ringen besteld bij Arnaud in Essen. Hij kan zelf titanium bewerken. Je kan zelf mee het ontwerp bepalen. Wij betalen 750€ voor 2 ringen, dit is gravure mee inbegrepen en in mijn ring een steentje (dat al 160€ kost)
HeyOnze trouwringen zijn van het merk boccia. Ook titaniumIk heb 15 briljantjes in mijn ring. De twee ringen hebben ons 300 euro gekost.Wij hebben ze in oudenburg (Nederland) gekocht.Groeten
Ondertussen zijn we langsgeweest bij een juwelier in de buurt waar ze onder andere amici hebben en hebben onze ringen bestelt we zijn dicht tegen ons vooropgesteld max. bedrag gebleven, mogen er zaterdag al om
Aura in Zele heeft een heel mooi aanbod trouwaccessoires. Zij heeft ook een website. Zeker eens kijken!