Terug naar overzicht
hallowy hebben daar de kindjes hun kleren besteld.het was vlug geleverd en we waren echt content.voor die prys vind je ook nergens zo een klerenmvg
Hallo Gwendoline ,Bedankt voor de reactie.Succes ik zie dat het dichterbij komt bij jou...Geniet ervan.Mvg Virginie
Wij zijn naar Humpiedumpie zelf geweest en waren heel tevreden over hun service. Zeer vriendelijke mensen, niets is te veel voor hen!
Hallo Kimberly,Bedankt voor de reactie.Dat is wel fijn om eens tot daar te gaan en dat ze dan ter plaatse kunnen passen.Aan de datum tezien ben jij reeds getrouwd ,alvast een dikke proficiat en geniet van de witte broodsweken.Groetjes Virginie
hier ook besteld ventje was heel tevreden over de service (ventje heeft kostuumpje bestelt om met zoontje het aanzoek te kunnen doen ) heel mooi en was op tijd binnen zoals belooft
Hallo Tima,Wat een tof aanzoek met je zoontje erbij.Bedankt voor de reactie en nog veel plezier met het voorbereiden.Groetjes
Wij overwegen ook om te bestellen via Humpiedump maar maken ons wat zorgen over de maten en over hoe je iets kiest zodat de kledij van het meisje en de jongen samen passen. Ik denk eraan om eens te bellen om zo toch meer advies te krijgen. Wat denken jullie?Groetjes
Ik kreeg hier op het forum ook de tip om eens te gaan kijken in de offerandestraat in Antwerpen. Zouden daar zo van die mini-prinsessekleedjes verkopen vanaf €15 en ook jongens kostuumpjes.Ik ga er eens een dagje Antwerpen van maken met de kids, en als het dan toch niet is wat ik ervan verwacht ga ik ook mijn kans wagen bij Humpiedump.Nog 2 websites: www.suitsyouwell.com en www.littleflowers.nl .Zou ook interessant zijn: rue du Brabant, Brussel, achterkant Noordstation, uitgang via Rue d'Aarschot. Best in de voormiddag gaan ivm Gebed in de namiddag.Grtz. Cindy
Hey Lindsy,Ik zou ook sowieso eens contact opnemen om meer informatie te hebben van de maten .In het slechtste geval kunnen we opsturen maar het zijn dan weer extra kosten.Voor ons meisje zou ik iets nemen met beige/ecru ze wil wel iets prinsesachtigs.De jongens iets in de stijl van de papa of kleur van de papa.Hey cindy Bedankt voor de suggesties van de adresjes .Hou ons op de hoogte van jouw uitstapjes.veel succes...
wij zijn ook zelf bij humpie dumpie gaan kijken, de maten zijn idd niet altijd zoals van "gewone" kleren en sommige jurkjes waren van dezelfde maat maar dan smaller of breder in bovenlijfje of langer en korter qua lengte.ik zou er gewoon lekker een (dag) uitstap van maken en lekker gaan passen er is ook zoveel keus! bij ons was het kleed dat we op de site zagen niet zo mooi bij één van de meiden en hebben we verder gepast en uiteindelijk 2 dezelfde gevonden die voor beide meiden (5 en 14 jaar) mooi waren. (89 euro met jasje)ook super vriendelijk geholpen daar!
Hallo Cindy,Bedankt voor de reactie en de tip.We zullen misschien eens een uitstap maken.De zwarte markt in Tessenderlo heeft ook wel een aanbod in smokings en jurkjes is ook altijd een fijne uitstap.Interessant voor de anderen ....Groetjes en proficiat met jouw huwelijk,veel succes voor in de toekomst.Virginie
Wij zijn ook naar daar geweest voor de trouw van mijn broer op 4 juni. Waren heel vriendelijk en omdat wij van belgisch limburg moesten komen hebben ze het kleedje voor mijn dochter direct aangepast op haar maat. groetjes wendy
Hey Virginie,eerlijk gezegd heb ik hier nog nooit een negatieve reactie gelezen over deze winkel. Ik bestelde ook reeds via internet en alles was prima in orde (ook de maat) en ruim op tijd geleverd. Echt niks dan lof voor ze.
Hey Fredie en Wendy,Bedankt voor jullie reacties na al de goeie commentaren zullen we het er wel opwagenVeel succes met verdere voorbereidingen.Groetjes Virginie