Terug naar overzicht
Hey,ik ken het gevoel hoor zo smorgens wakker worden en het lijkt net echt gebeurd...maar de enige logische verklaring zal wel zijn dat we er gewoon enorm mee bezig zijn en schrik hebben dat er iets niet zal lopen zoals we planden hè.ik heb zo ook eens gedroomd dat men trouwkleed de dag van de trouw geleverd werd zo in een postpakket en dat was helemaal het kleed niet dat ik gekozen had, het was zo een enorm lelike korte jurk precies gemaakt uit oude versleten stukjes stof kmoet zeggen als k dan wakker werd amaaiii :-) was ik blij dat het maar een droom was :)succes nog met de voorbereidingen van jullie huwelijk!Gretel11/08/2006
Hey,ik denk dat iedereen hier op het forum dit herkent. Iets waar je dag in dag uit mee bezig bent en zo naar uitkijkt moet je wel verwerken in je slaap hé. Wees gerust, zo erg als in je nachtmerries zal het zeker niet zijn. Besef wel dat je niet àlles onder controle kan hebben die dag... maar geniet ervan en val zeker niet over kleine details. Groetjes,Lieve
HihiHeb ook al veel van die dromen gehad.De vorige keer had ik vergeten schoenen te kopen en moest ik mijn winterbotinnekes onder mijn kleed aandoen. Of ik was vergeten misboekjes te kopieren, of mijn kleed was ineens nt bruin,... Maar de laatste tijd heb ik wel veel minder slechte dromen, terwijl het toch dichterbij komt...GroetjesVicky09.09.06
Hihi, allemaal slapeloze nachten!Ik heb een keer gedroomd dat mijn kleed nog niet klaar was en dat ik in een jeansbroek ben getrouwd. Niet leuk!De voorbije nachten kon ik niet slapen door de hitte en de muggen. Mijn bijna ventje is een vliegenraam gaan halen, dus dat helpt al 'n beetje... En die hitte, tja, daar zal iedereen last van hebben zeker...Als ik tegenwoordig iets zie, dan droom ik ervan: laatst zat ik in m'n slaap in Libanon. Gisteren droomde ik van de dikke vette spin die gisteren op ons koertje zat.Als je droomt, dan ben je de dingen aan 't verwerken, dus ik zou dat proberen zien als 'n goei teken.