Zoals jullie in de titel kunnen leven heb ik mijn trouwkleedje gevonden bij maya in hemiksem.
Vorig weekend had zij een modeshow in de feestzaal san marco, daar een heel deel nummerkes
opgeschreven die ik wel mooi vond en dan donderdag avond had ik dan een afspraak bij haar in
de winkel, ze bekeek mijn lijst en wist direct wat ik mooi vond, het eerste kleedje (van eddy k) was bij mij al
prijs, heb er erna nog een aantal gepast maar, die vond ik niet zo mooi en dan nog eens dat eerste
gepast en ik straalde gewoon en ons mama ook :D.
Maar omdat ik toch nog niet direct wou beslissen heb ik het nog niet direct besteld, ik wou eerst is
in een andere winkel gaan zien.
Dan zijn we zaterdag naar jagré in deurne (nieuwe winkel) geweest en dat viel serieus tegen....
Wij kwamen binnen (er was niemand anders in de winkel) en de mevrouw in de winkel vroeg of
ze ons kon helpen en we zeiden dat ik op zoek was naar een trouwkleed en zei antwoorde daar op:
ahja kijk maar tussen de rekken en wat je mooi vind mag je op dit rekken hangen en passen...
Ik keek naar ons mama en zag bij haar al zo een blik van hier zitten we niet juist.
Dus hebben we daar niets gepast!
En heb ik direct naar maya gebeld om mijn kleedje vast te leggen (want zij doe! exclusiviteit per gemeente).
Die namiddag zelf had ik bij haar nog een afspraak en mocht ik direct mijn kleedje aandoen, ik was helemaal in de wolken
en ons mama pinkte toch wel een traantje!
Dus nu kunnen we nog iets van onze checklist schrappen!
(ook het kostuum van mijn verloofde is al aangekocht, eentje van cossmo)