Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomkleedje gevonden bij maya !

16-10-2011 9:25:22
Zoals jullie in de titel kunnen leven heb ik mijn trouwkleedje gevonden bij maya in hemiksem.
Vorig weekend had zij een modeshow in de feestzaal san marco, daar een heel deel nummerkes
opgeschreven die ik wel mooi vond en dan donderdag avond had ik dan een afspraak bij haar in
de winkel, ze bekeek mijn lijst en wist direct wat ik mooi vond, het eerste kleedje (van eddy k) was bij mij al
prijs, heb er erna nog een aantal gepast maar, die vond ik niet zo mooi en dan nog eens dat eerste
gepast en ik straalde gewoon en ons mama ook :D.

Maar omdat ik toch nog niet direct wou beslissen heb ik het nog niet direct besteld, ik wou eerst is
in een andere winkel gaan zien.

Dan zijn we zaterdag naar jagré in deurne (nieuwe winkel) geweest en dat viel serieus tegen....
Wij kwamen binnen (er was niemand anders in de winkel) en de mevrouw in de winkel vroeg of
ze ons kon helpen en we zeiden dat ik op zoek was naar een trouwkleed en zei antwoorde daar op:
ahja kijk maar tussen de rekken en wat je mooi vind mag je op dit rekken hangen en passen...
Ik keek naar ons mama en zag bij haar al zo een blik van hier zitten we niet juist.
Dus hebben we daar niets gepast!

En heb ik direct naar maya gebeld om mijn kleedje vast te leggen (want zij doe! exclusiviteit per gemeente).
Die namiddag zelf had ik bij haar nog een afspraak en mocht ik direct mijn kleedje aandoen, ik was helemaal in de wolken
en ons mama pinkte toch wel een traantje!

Dus nu kunnen we nog iets van onze checklist schrappen!
(ook het kostuum van mijn verloofde is al aangekocht, eentje van cossmo)

stephanie
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 805

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik16-10-2011 9:44:49

nice! Geniet er nog van.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik16-10-2011 11:26:00

Hey

ik ben ook naar dien modeshow geweest:) Ik had men kleedje al wel ze (ook van eddy k) maar we gingen is kijken voor mijn moeder en schoonzus. Hehe we zullen al zeker ni hetzelfde van eddy k hebben want je trouwt een week na mij:) mijn kleed hebben ze op de modeshow niet laten zien.
Wanneer moet je voor u eerste pas gaan?

groetjes

stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik16-10-2011 11:30:52

Hey britt!

Ik moet 3 maart voor mijn eerste pas en jij?
Die kleedjes van eddy k zijn echt prachtig he !

Groetjes

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik16-10-2011 11:35:23

Ik mag 6 januari gaan:) spannend ze amaai!!
ik heb mijn schoenen bij Van Loock gehaald, hebbe ze mooie keuze en ni super duur.
Ja ze zijn idd prachtig, ze hebben mijn kleed ongeveer laten zien.
Ik heb pareltjes vanbove op de bustier (tis een bustier model) en vanaf mijn zij beginnen er terug pareltjs over heel men sleep. En ze hebben het kleed laten zien met enkel pareltjes op de bustier. Wij vertrekke smaandags na onze trouw direct op huwelijksreis wel spijtig anders was ik eens komen kijken aant gemeentehuis:)

stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik16-10-2011 11:40:55

Het is inderdaad spannend, maya gaf mij ook de tip om naar van loock te gaan ^^
bij is het nummer EK910 op deze website http://www.eddyk.com/eddyk/main.html
Ook een bustierkleedje.
Als ik is tijd heb zal ik zeker eens komen piepen aan het gemeentehuis ;)

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik16-10-2011 20:25:21

Ik ben vorig jaar naar de modeshow geweest :)

In het naar huis rijden van het bruidshuis kwamen wij oo voorbij die nieuwe winkel jagré en ook wij hadden meteen zo iets van ... nee-eeee! Er liep een hond rond, in het hokje in de hoek stonden ze te roken, de verkoopster kon naar mijn mening even goed groenten en fruit verkopen...

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik17-10-2011 13:12:27

Hey stephanie,

Supermooi kleedje, amai! In die stijl zou ik ook willen gaan. Door al de berichtjes van de bruidjes die al zijn gaan passen, krijg ik er echt zin in:). Binnen 2 weken is het eindelijk zo ver!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-11-2011 15:29:49

Ik had vorig jaar ook een kleedje van Eddy K van bij Maya :) Jullie gaan er in stralen, ben ik zeker van! :)

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik12-11-2011 1:32:02

@Kim ik heb hetzelfde kleed als u e:)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik12-11-2011 2:03:06

Oh ja, was jij dat, haha :) Dan ga je zéker stralen! :)) Ik mag het volgende week nog eens aan doen voor de bruidsfuif, jippie!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik12-11-2011 12:09:31

ooh kei leuk, je ff terug voelen zoals op je trouwdag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...