TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elien
21-4-2012
|
16-10-2011 11:25:08
Hey Dorien, Ik zou zeggen, ga is een kijkje nemen. Ze hebben zeker grotere maten binnen. Ik heb een jurk aangehad maatje 46. In hun eigen collectie hebben ze zeer mooie jurken in grotere maten. Mijn jurk komt van bij Mia Monta. Veel succes! Groetjes Elien
|
|
Laurence
30-6-2012
|
16-10-2011 16:26:56
Ik kom er juist van! Super ervaring, heel vriendelijk! Ik heb er inderdaad grote maten zien hangen dus zeker de moeite om eens langs te gaan! En tot morgen krijg je nog 10% korting.
Veel succes!
|
|
Dorien
13-7-2012
|
16-10-2011 18:03:21
Hey!
Ben langsgeweest maar....T was een ramp :O K stap echt NOOIT meer een bruidswinkel binnen zonder eerst af te slanken dus t moet gewoon lukken :'( In totaal hingen er nog 7 bruidsjurken van maat 46 tot 50. Daarvan enkele dubbele en slechts 2 die ik redelijk vond. Het ene was te klein (en was al 50 :O) en het andere was voor een maat 46 veeeeeel te groot en was nog eens boven budget ook...boven de 2000euro, wat ik raar vond aangezien de rest goedkoper was :S Mia Monta is echt een super winkel, maar weinig grote maten en de grote maten waar ik dan echt verliefd op was, waren echt boven budget. We moeten als jong samenwonend gezin alles zelf betalen en aangezien ik nog studeer is een jurk van boven de 1500 niet haalbaar jammer genoeg :'( Toch bedankt voor de reacties! En qua service enz. kan ik Mia Monta echt aanraden!!! Ze waren erg vriendelijk en hebben zelfs troost geboden toen ik wat emotioneel 'instorte' toen het me iets te veel werd dat geen enkele mooie jurk me paste :'( Ff aan de lijn werken dus en dan nog eens een kansje gaan wagen :D
|
|
Dorien
13-7-2012
|
16-10-2011 18:04:25
@ Laurence...Als ik me niet vergis heb ik je daar gezien, maar kan ook verkeerd zijn natuurlijk :S Ik stond in het paskotje helemaal vanvoor aan de venster :D xxx
|
|
Annelies
22-9-2012
|
17-10-2011 8:53:53
Ik ben zaterdagvoormiddag ook langsgeweest bij Mia Monta, en inderdaad, ze hebben wel wat jurken hangen, maar ofwel allemaal 38-40 ofwel 44-46, en daartussen: niks :-(.... Rekening houdend met het feit dat een trouwjurk sowiso heel klein tailleert, je moet minstens 1 maat bij je eigen maat bijdoen, en wetende dat ik normaal een 40 heb, had ik voor de moment weinig keuze in het passen van 42-en bij MM.... Ook vond ik het zeer raar en 'not done' dat de kleedjes die momenteel op hun site getoond worden, nog van de bruidscollectie van vorig jaar zijn...:-(... Spijtig dat ze niet meer pasmaten hadden van de kleedjes vond ik, ze hebben een eigen atelier en het kan hen niet HEEL veel kosten om van elk kleedje toch nog 1 extra pasmaat te maken en uit te hangen.... Voor de rest veel 'mooie' kleedjes gezien, maar geen 'wauw'-gevoel gehad, dan heb ik in de namiddag wel gehad in een andere winkel....
Succes nog! Annelies
|
|
Laurence
30-6-2012
|
17-10-2011 18:54:28
Hey dorien, ja dat kan zeker :-) Kan op je foto niet zien of ik jou gezien heb ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|