Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes kledij

16-10-2011 15:05:25
Onze 3 kindjes zullen onze bruidskindjes zijn, maar waar vinden we kledij voor de 2meisjes ( op dat moment bijna 3 jaar en 4maand) we willen graag dat ze hetzelfde dragen of zelfde stof en kleur maar meestal stopt een model in baby kledij op maat 86-92 en heb je maat 98 dan is er geen babymaatje van, onze bruidsjongen (5.5jaar dan) willen we een pakje aandoen waar dan een kleuraccent van de meisjeskledij in voorkomt, wachten op de lentecollectie (waar we dat zeker zouden vinden) is geen optie want hebben het in januari nodig
Iemand tips?
Groetjes

Els
27-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1160

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-10-2011 15:39:18

www.suitsyouwell.com
www.humpiedump.nl
www.littleflowers.nl
rue du Brabant Brussel
offerandestraat Antwerpen

Els
27-1-2012
 Meld misbruik16-10-2011 16:32:58

Offerandestraat hadden we al in gedachten maar vind nergens namen van winkels terug in die straat
ben net op suitsyouwell gaan kijken en inderdaad heel mooie jurkjes in beide maatjes en de prijs is ook goed meegenomen
bedankt voor de tips
groetjes

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik16-10-2011 17:55:30

idd humpiedumpie super veel keus en niet duur, wij hebben daar de kleedjes voor onze kids gehaald 2 jongens 12 en 9 hetzelfde en de meiden 5 en 14 ook hetzelfde!

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik16-10-2011 21:04:32

wat voor een soort van bruidkledij zou je willen?Het traditionele of eerder iets moderners?

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik16-10-2011 21:33:53

bij C&A vind je toch meestal iets gelijkaardigs voor baby's en grotere kindjes? wij hebben daar onze kledij voor onze bruidsmeisjes gekocht (was natuurlijk wel de communiecollectie)

groetjes
Joyce

Els
27-1-2012
 Meld misbruik16-10-2011 21:46:59

iets traditioneel past beter bij mijn jurk maar modern kunnen ze erna misschien ook nog dragen zal het weten als ik het zie denk ik, de kleedjes van monny en alice pi zijn heel tof dus eerder die stijl maar heb geen idee wat de prijs daarvan is

Wij zijn vorige week nog in c&a geweest en is echt volop winterkledij

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik17-10-2011 8:25:28

Je kan misschien nog even wachten tot de feestkleding voor eindejaar in de winkels ligt? Daar zitten dan toch ook mooie jurkjes bij.
Bij Verbaudet (kindercatalogues van La Redoute) hebben ze gelijkaardige jurkjes in de baby en kindercollectie. Het zijn satijnen jurkjes met een strik, voor de baby is de strik vooraan, voor de meisjes achteraan. Ze bestaan in verschillende kleuren. Ik vind die jurkjes superschattig (en heb dan spijt dat ik geen dochter heb) en ze zijn totaal niet duur (ik dacht 25 à 30 euro, afhankelijk van de maat). Als je de jurkjes zo draagt, zijn ze erg feestelijk (er bestaat zelfs een tule onderrok voor), maar je kan ze wel afdragen met een t-shirtje eronder.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...