Terug naar overzicht
www.suitsyouwell.com www.humpiedump.nl www.littleflowers.nl rue du Brabant Brusselofferandestraat Antwerpen
Offerandestraat hadden we al in gedachten maar vind nergens namen van winkels terug in die straat ben net op suitsyouwell gaan kijken en inderdaad heel mooie jurkjes in beide maatjes en de prijs is ook goed meegenomenbedankt voor de tips groetjes
idd humpiedumpie super veel keus en niet duur, wij hebben daar de kleedjes voor onze kids gehaald 2 jongens 12 en 9 hetzelfde en de meiden 5 en 14 ook hetzelfde!
wat voor een soort van bruidkledij zou je willen?Het traditionele of eerder iets moderners?
bij C&A vind je toch meestal iets gelijkaardigs voor baby's en grotere kindjes? wij hebben daar onze kledij voor onze bruidsmeisjes gekocht (was natuurlijk wel de communiecollectie)groetjesJoyce
iets traditioneel past beter bij mijn jurk maar modern kunnen ze erna misschien ook nog dragen zal het weten als ik het zie denk ik, de kleedjes van monny en alice pi zijn heel tof dus eerder die stijl maar heb geen idee wat de prijs daarvan is Wij zijn vorige week nog in c&a geweest en is echt volop winterkledij
Je kan misschien nog even wachten tot de feestkleding voor eindejaar in de winkels ligt? Daar zitten dan toch ook mooie jurkjes bij.Bij Verbaudet (kindercatalogues van La Redoute) hebben ze gelijkaardige jurkjes in de baby en kindercollectie. Het zijn satijnen jurkjes met een strik, voor de baby is de strik vooraan, voor de meisjes achteraan. Ze bestaan in verschillende kleuren. Ik vind die jurkjes superschattig (en heb dan spijt dat ik geen dochter heb) en ze zijn totaal niet duur (ik dacht 25 à 30 euro, afhankelijk van de maat). Als je de jurkjes zo draagt, zijn ze erg feestelijk (er bestaat zelfs een tule onderrok voor), maar je kan ze wel afdragen met een t-shirtje eronder.