Terug naar overzicht
Super! Wij hebben een afspraak op 12 november :D!! Kkijk er al enorm naar uit!Lieve groetjesChantal
Wij hebben onze ringen daar ook besteld :)Groetjes,Sonja
Moeten afspraken ver op voorhand gemaakt worden??? Wij hebben nu nog wel wat tijd, maar ik vroeg me toch af of we niet al eens moesten nadenken over de ringen? Ik dacht ook zo over een bruidsjurk, dat ik nog zeeen van tijd had, maar door navraag te doen in verschillende winkels bleek dat ik gerust al mocht gaan passen (wat ik dan ook van tweekend gedaan heb) Voor de ringen dacht ik zo rond nieuwjaar een afspraak vast te leggen. Te vroeg? Te laat? Wij trouwen pas in September....Alvast bedankt voor alle tips!Succes nog met de verdere voorbereiding!Annelies
Wij gaan morgen! spannend...
Hey, Wij hebben ook nog geen trouwringen, nog niets besteld ook.Geen afspraak gemaakt, ik denk dat we eind november eens zullen gaan.Dit zal (denk ik) nog niet te laat zijn.groetjes!
hoe ver op voorhand moet je zo gaan dan?
Hey allemaalik weet niet of ik daar vroeg mee ben? maar ik regel gewoon alles wat vroeg denk ik ;-) aangezien we vanaf volgende maand ook beginnen bouwen moet ik alles op voorhand wat regelen hé!veel succes iedereen x