Terug naar overzicht
Je vraagt dit best eens aan de mensen van de zaal zelf - zij hebben ervaring met hun zaak en weten goed hoeveel volk je kwijt kunt.Wij trouwen op dezelfde dag ;-)
ging hetzelfde zeggen als eline
Hoi Lies,Wij geven ons feest daar binnenkort ook, maar er komen voor het avondfeest maar 80 mensen. Ik zou eens navragen hoeveel volk er effectief binnenkan! Ik denk voor een fuif wel zeker genoeg, maar geen idee als er 250 man aan tafel dessert eet.. Dan is het misschien wat krap? Ik zou dus gewoon even bellen!
Ik heb er laatst nog gedraaid. Met die 2 verdiepen is dat natuurlijk een vrij grote zaal.Als voor het dessert/dansfeest de benedenverdieping alleen voorzien wordt van staantafeltjes denk ik dat 250 personen zeker te doen moet zijn.
Wij hebben daar vorige maand ons feest gegeven:- 108 personen hebben zittend gegeten- 81 personen kwamen later voor dessertbuffet en dansfeest. Zij hebben staand hun dessert gegeten, er waren boven wel een aantal staantafeltjes voorzien.Normaal gezien moet er wel genoeg plaats zijn denk ik, maar zou voor de zekerheid eens informeren bij de mensen van de zaal.
Ik heb de zaal gezien en dat moet makkelijk kunnen! (statafels)Vraagje terug.. wat betalen jullie daar? Drank en huur/dj?Groetjes Linda
Wij betalen een dikke 1500 euro voor de zaal (met versiering, bloemen, rode loper en personeel bar). Onze Dj's hebben we zelf gezocht en die vragen 600 euro. Drank is een 32 euro pp (van 17u-5u) en 24 euro pp (21u-5u). De prijs hangt dus heel sterk af van het aantal mensen dat je uitnodigt en de DJ's die je kiest.