Terug naar overzicht
Hey heyHier sta ik er ook al van te kijken hoe die teller al geminderd is. hier nog 263 dagen te gaan. En dan te denken dat we begonnen zijn aan meer dan 365 dagen.Soms mag het voor mij ook sneller gaan maar we moeten toch nog veel doen dus ben ik toch wel bij dat ik nog 263 dagen heb.Ik denk ook dat ik heel emotioneel ga zijn. Als ik een liedje luister wat in de mis gespeelt gaat worden of idd, de teksten dan krijg ik al een krop in de keel. Denk dat we niet de enige zijn hoor.Jij nog geen nachtmerries gehad? Ik al 10-tallen. Pfff. Telkens is de dag ineens daar en heb ik niks in orde. En de laatste nachtmerries leek nog meer echt dan de vorige. Pfff. Daarom ben ik blij als ik nog meer in orde kan maken. Mssn dat de nachtmerries dan stoppen. Groetjes.
wij ook nog 236 spannend!!!
Wij ook nog 236 dagen:)! Ik vind eigelijk dat het snel is beginnen gaan sinds de teller op 365 heeft gestaan. Sinds dan gaat het echt vooruit. 8 maand is eigelijk niks meer he, gaat er heel snel zijn. Wees gerust, alles komt wel goed met de voorbereidingen:). Nog veel plezier iedereen!
Geloof me, het gaat héél snel!!Hier staan er nog maar 10 meer op de teller !!
Hey hey, Hier nog 200 dagen, we zijn ook begonnen aan meer dan 365 dagen...Soms vind ik het jammer dat er nog zoveel opstaan, maar alles op zijn tijd, er moet ook nog super veel gebeuren, en ik stel het uit, want ik heb nog 200 dagen haha! Maar ik zal er toch stilletjes aan moeten beginnen....Ik heb ook wel al een nachtmerrie gehad, maar het is bij eentje gebleven gelukkig!Het zal er vlugger zijn dan we denken!groetjes! Ellen
Ik ben zo blij met jullie reacties.Ik voelde me soms echt alleen hierin.Mijn vriendin lijkt wel de rust zelf. Zij moet nog steeds gaan kijken achter haar kleed en ik denk dan van 't zal toch gaan tijd worden hé. Maar neen, mejuffrouw heeft nog 8 maand en ligt er blijkbaar helemaal niet van wakker. (Zelfs niet als ik zeg dat je wel 6maand op voorhand moet bestellen... :s)Ik zou liefst alles vandaag al regelen, dat ik er niet meer moet an denken en het gewoon rustig op me kan laten afkomen maar ja we zijn natuurlijk met twee en we hebben nog wel wat tijd. Maar dat het maar snel gaat ze. De weken zijn heel druk met het werk en ook de weekends zijn gevuld met werken (ja ik werk als verpleegkundige en leerkracht dus moet 1/2 weekends werken + lesvoorbereidingen doen dus werk staat nooit stil) Daarnaast staan onze weekends gevuld met weekendje naar Duitsland met de familie, weekendje ardennen met de schoonfamilie, weekendje weg met ons twee, en voor we het weten is kerstmis er, sinterklaas is dan al gepasseerd en het nieuwe jaar is aangebroken. En dan wordt het hoog tijd om in gang te schieten of zijn 6 maanden nog ruimschoots genoeg tijd :pSucces allemaal xx