Terug naar overzicht
Hey Sarah,Wij hebben een old timer busje gehuurd voor de ganse dag bij The London Ceremony.Aangezien ons burgerlijk huwelijk, ons kerkelijk huwelijk en onze receptie/feest in 3 verschillende steden plaatsvindt hadden we echt wel vervoer nodig.Onze ouders zaten er niet mee in om zelf met hun auto te rijden, daarom dat het voor hen ook nog een verassing is dat we deze bus gehuurd hebben. Maar ik wou niet dat ze zelf reden...er wordt die dag al wel eens een glaasje bubbels (te veel) genuttigd, en stel je maar eens voor dat er iemand een ongeluk heeft of dat er toevallig 'alcoholcontrolle' is, ik mag er niet aan denken....Ook vind ik een bus VEEL toffer dan een ander soort vervoer aangezien je allemaal samen zit, en je niks van de ambi op de bus moet missen. Bij ons wordt er op de bus voor een paar flesjes bubels gezorgd zodat we ook zeker op weg van de kerk naar de feestzaal geen dorst zullen lijden.... Wees gerust; ervaring leert me dat de sfeer er van sochtends meestal reeds inzit bij zo'n busje....Het enige nadeel is idd dat je niet uit een 'geblindeerde' wagen kan stappen bij het aankomen aan de kerk, maar mij maakt dat niet veel uit, ik verwacht heel veel mensen die aan de kerk zullen zijn toch al sochtends bij ons thuis of in de voormiddag aan het stadhuis, dus die hebben ons dan toch al gezien...Spijtig genoeg ligt de prijs van een busje inderdaad boven uw budget dat je vooropgesteld had (al was dat ook bij ons zo, maar hebben we er toch voor gekozen) Een (mini-) busje zoals wij gehuurd hebben voor ons en onze suite kost voor een 9-tal uur (van sochtends to afzetten aan de feestzaal) inclusief bloemen en versiering toch snel €1200.... Natuurlijk de sfeer en de ambi die deze bus met zich meebrengen zijn voor mij onbetaalbaar en dus hadden we het er graag voor over....Groetjes,en succes nog verder!Annelies
Hey Sara,wij hebben ook geopteerd voor een oldtimer bus!In eerste instantie wou ik helemaal geen speciaal vervoer, of misschien enkel voor ons twee. Maar ik kreeg wat tegenwind van mijn ma, die vond dat het geen zicht zou zijn als iedereen daar zomaar kris kras parkeert en van overal toekomt Om 11h komt iedereen bij ons toe om iets te eten, waarna om 12h de mannen vertrekken naar de feestzaal. Dan kunnen ze daar hun auto parkeren en komen ze met de bus terug naar ons huis om ons op te pikken. Zo hoeven ze de hele dag niet meer te denken aan hun auto! En zo zijn we de hele dag eigenlijk samen, hoeven we geen moment van de sfeer te missen! En we kunnen meer mensen bij het hele daggebeuren betrekken vind ik persoonlijk. We zijn met een kleine 20 personen op de bus (voor 30 personen) die toch een speciale plek hebben dan op het huwelijk!Qua budget ligt het inderdaad hoger dan je € 400. Wij betalen € 765 euro van rond 12h30 tot het afzetten aan de feestzaal rond 17h30. De versiering van de bus (bloemen en zo) zitten ook wel inbegrepen in de prijs!
Elsie,Bij welke maatschappij huur jij de bus?De prijs lijkt me namelijk goed mee te vallen! :-)Alvast hartelijk dank voor de info,Groeten,Eef
hoi wij hebben ook een oldtimerbus voor 27 personen en betalen ook iets van een 600 euro. wij hebben hiervoor gekozen omdat we nogal wat mensen in de suite hebben die niet kunnen rijden. of geen auto hebben en als we voor iedereen auto`s moesten voorzien werd het ook duur, vandaar deze optie. wij hebben hem van bij staf cars. groetjes
Van ons is het ceremonie Roger uit Meulebeke,ik weet niet van waar je juist bent?Ze hebben een website hoor, en super vriendelijke mensen!!
Hallo Elsie,Ik ben van Aalst dus dat is wel niet in de buurt...Amaai, dat is echt een goede prijs, ik heb hier al andere prijzen gehoord... Rond de 1200 euro voor 4 uur bijvoorbeeld...Groeten,Eef
@Eve: Wij betalen €1200 voor een ganse dag bij London Ceremony bus, heel grote keuze uit verschillende oldtimer bussen daar! Wij zijn zelf ook van Aalst, zij rekenen geen uren of kilometers aan om tot hier te komen, ze beginnen maar te tellen van zodra de bruidegom opgepikt wordt thuis...