TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
7-7-2012
|
17-10-2011 13:43:08
Hey Inge,
Ik heb een afspraak op 2 november. Ben dus ook benieuwd, wil je mij op de hoogte houden? Toen ik belde stelde de mevrouw 1 november voor om te gaan passen, volmondig zei ik natuurlijk ja, niet bij stil gestaan dat het een feestdag was. Twee weken terug bel ik zelf nog eens, met vraag of die datum wel klopte. Een geluk dat ik zelf belde want natuurlijk zijn zij dan ook gesloten, het was echter geen probleem om mijn afspraak gewoon een dagje later te plannen. Heb je toevallig enig idee wanneer de nieuwe collectie er zal zijn?
Ik kijk al uit naar jou ervaring!
Groetjes veel succes en plezier
|
|
Inge
4-8-2012
|
17-10-2011 14:17:43
Hey Jessica,
Ik heb geen flauw idee, maar als ik eraan denk zal ik het vragen :) en dan laat ik je iets weten.. Heb wel men top 3 van de collectie 2011 al gemaakt, want had gelezen dat je wel goed voorbereid moet gaan.. Heb men afspraak om 14.45u met dat ze gevraagd hadden om een kwartiertje vroeger te komen om eens in de boeken te kijken.. Dus misschien is de nieuwe collectie er al, maar staat ze nog niet op de site.. Ik hou je allesinds op de hoogte..
Groetjes
|
|
Jessica
7-7-2012
|
17-10-2011 14:40:06
Hey Inge,
Oei dat heeft ze tegen mij niet gezegd. Aan mij heeft ze gevraagd om een 10 tal modelen uit te kiezen(via de site). Van een kwartiertje vroeger weet ik niets, misschien omdat ik wrs de eerste ben mijn afspraak is om 10 u op een woensdagmorgen dus... misschien voorzien ze dan iets meer tijd.
Alvast bedankt om me op de hoogte te houden!
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
17-10-2011 15:13:01
Ik heb mijn kleedje daar gekocht, en zééér tevreden! Het was oorspronkelijk lang met veel tule in verschillende lagen, ik wou het korter (had geweldige schoenen die ik wilde laten zien ) en ze hebben dat echt zonder problemen gedaan, terwijl dat een serieus werkje moet geweest zijn! Niks dan lof, dus. Toen ik mijn kleed ben gaan ophalen eind september lagen er al boeken van de nieuwe collectie... groetjes!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
17-10-2011 16:57:13
Mijn jurk komt ook van daar en ik ben er zoooo blij mee :)
Op naar de trash the dress shoot van volgend jaar
|
|
Inge
4-8-2012
|
23-10-2011 20:47:28
Hoi Jessica,
Ik kan al zeggen dat de nieuwe collectie er is en ze zijn echt super mooi, ik heb alesinds mijn droomkleed gevonden en besteld :). Ze zijn daar echt super vriendelijk, ze spreken wel enkel frans, maar als je het niet verstaat wilt de bazin gerust haar man gaan halen, die spreekt nederlands.. Ik heb denk ik een stuk of 6 kleedjes gepast en uiteindelijk is het toch eentje van de nieuwe collectie geworden, de prijs is heel schappelijk.. Ik had een afspraak om kwart voor 3 en het ging zo vlot, dat ik binnen een klein uurtje men keuze had gemaakt.. Twas echt super!!! Mijn kleed zou binnen zijn begin Maart 2012 en dan moet ik zelf terugbellen voor een afpsraak, je moet dan zien dat je je trouwlingerie en schoenen mee hebt.. Dus weer iets om naar uit te kijken :) Ik hoop dat jou ervaring daar ook zo aangenaam mag worden zoals bij mij..
Groetjes
|
|
Jessica
7-7-2012
|
23-10-2011 22:16:15
Ben blij te horen dat het goed is meegevallen. Is de nieuwe collectie in de zelfde lijn als de vorige? Spijtig dat hij nog niet online staat...¨Proficiat met je kleed!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|