Wauw wat een reacties! Bedankt alvast iedereen, ik zal de lijstjes eens overlopen om te zien of ik nog iets vergeten ben.
Ter info, wij hebben volgende dingen al geregeld:
- Zaal
- Fotograaf
- Eten (hapjes & frietkraam)
- Bruidstaart (schets en voorbeeldmodel wordt gemaakt)
- DJ
- Bedankjes (moeten enkel nog gevuld en afgewerkt worden)
- Versiering zaal gedeeltelijk ook al
- Misboekje (ben nu alleen nog met de liedjes en de gelofte bezig)
- Kapster, visagiste, manicure (bij deze drie heb ik enkel beslist bij wie ik ga)
- Kleed (zonder schoenen en accessoires)
- Trouwkaars wordt dit weekend besteld
- Vervoer (LIMO!!!
)
- Uitnodigingen (moeten wel nog gedrukt worden, maar zijn al in stock)
- Gastenlijst
- Draaiboek
De kerk wordt ook nog dit weekend geregeld (alé de afspraak toch al vastleggen), maar de wet kan pas vanaf februari...
@ Eline: waar ga je op huwelijksreis? Wij twijfelen nog tussen Bali en Mexico
@ Ann & @ Marjon: welk is jullie uittredelied? Ik dacht aan We go together van Grease, maar heb het nog niet aan mijn verloofde gevraagd en ben niet zeker of hij akkoord is
@ Kim: ik ken het gevoel, de kleine details begin ik stilaan ook al te doen om toch maar met iets bezig te kunnen zijn (van december 2010 verloofd en de voorbereidingen liggen nu wat stil)
@ Isabel: Bedankt voor de To do's, zal ik zelf ook nog eens tussen kijken
@ Titia: De liedjes in de mis kiezen vind ik zelf ook heel leuk, alleen twijfel ik al 3 weken over mijn intredelied (als mijn papa mij "weggeeft"). Ik twijfel tussen Lee Ryan met When I think of you en Colbie Caillat met You got me
Nog eens allemaal heel fel bedankt voor de reacties en ook aan jullie nog veel succes en plezier met de voorbereiding en vooral de dag zelf hé