Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cafe costume voor de bruidegom

17-10-2011 16:54:01
Hallo,
Mijn trouwjurk is intussen gekozen en besteld (jipiiiee!), nu de bruidegom nog..
Heeft er iemand ervaring met Cafe Costume? Wat is de prijs ongeveer en hoe is de kwaliteit?

Sofie
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2065

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik17-10-2011 17:09:11

Hey,
Hier hetzelfde. Bruidsjurk gekozen en nu men verloofde naar Cafe Costume...
Wij hebben in de familie al 3 mannen gehad die hun kostuum daar hebben gehaald en ze zijn er allemaal super tevreden over. Ze hebben ook wel veel keuze denk ik.
Ik ga zelf niet mee met men verloofde,maar heb er alle vertrouwen in.
Ik vind het echt tof dat ze alles op maat maken,want men verloofde is groot en smal en wij vinden echt nergens een goed hemd of kostuum.

Groetjes

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik17-10-2011 17:17:36

mijn vriend gaat nu zaterdag naar Cafe Costume (ook ik mag niet mee), maar ik kan je achteraf wel op de hoogte brengen van de prijs (als ze dat al onmiddellijk kunnen zeggen).

clara
1-9-2012
 Meld misbruik17-10-2011 17:21:21

ik ga ook mee volgen. Bruidegom wil ook naar café costume als ik mijn jurk gevonden heb, dus ben wel nieuwsgierig!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik17-10-2011 17:37:13

Nemen jullie verloofden een staaltje mee van jullie jurk ? Heb gehoord dat dat soms gedaan wordt.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik17-10-2011 17:57:42

aanrader, absoluut !

kost 650 voor jas en broek en 900 als je nog zo'n gilet erbij wil.
kostuum komt als een soort menu : je kiest elk onderdeel van het kostuum uit een soort menu : split, knopen, kraag, voering, knopen etc etc
Je bent er wel lang binnen de eerste keer want ze nemen hun tijd daarom dat je zo lang op voorhand een afspraak moet maken.
na een week of 5 mag je gaan passen en dan worden de retouches gedaan indien nodig. Controleer die retouche vooral want dat is het enige punt waar het bij ons heel heel heel erg fout gelopen is : ze hebben mijn man zijn gilet afgespeld maar op een of andere manier vergeten de retouche te doen. We hebben dat maar gemerkt op de trouwdag zelf toen we gingen lunchen... Dus had hij de keuze : een gilet dat paste maar met speldjes erin die prikten als hij ging zitten of een gilet dat te ruim zat zonder speldjes. We kozen dat laatste maar echt elegant om te zien was dat niet.
Ze hebben zich verexcuseerd maar ja ...

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik17-10-2011 20:23:36

heb die gezien op de trouwbeurs. Die mevrouw zei dat de prijzen tussen de 450 en 900 euro zaten. Ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar, lijkt me wel interessant.

Groetjes
Nancy

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik17-10-2011 21:16:43

Hoi hoi,
wij hebben al ervaring met cafe costume. Nl twee jaar voor het huwelijk van mijn toekomstige schoonbroer hebben we daar een kostuum gekocht.Mijn ventje was toen een 850 € kwijt.
Service is goed, en het uiteindelijke resultaat was zeer mooi. Je moet idd van een menu kiezen en je kan zeer ver gaan. knopen, stoffen, garen...
Echter nu hebben we gekozen voor een maatpak van scabal en daar kan je nog verder gaan in je keuzes. Onderste knoopgat van de mouw bv in een andere kleur dan de andere.
Gilet met revers, de rug van gilet in kostuumstof en volledig gecentreerd ipv voering en een lintje.Eerlijk gezegd vind de afwerking nog wel beter! Maar is ook nog wel duurder. Echter de stoffenkeuze is immens 3000 verschillende stoffen...
Maar cafe costume is zeker geen verkeerde keuze!

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 8:36:30

Bedankt voor de reacties! Veel tevreden klanten zo te zien..

PS Ann, mijn verloofde is ook lang en smal, dus lijkt het mij inderdaad ook beter om iets op maat te laten maken. Succes!

charlotte
28-1-2012
 Meld misbruik18-10-2011 9:28:21

Wij dachten ook eerst naar Cafe Costume te gaan, maar na wat zoeken kwam ik op Villa Verdi (regio Gent, http://www.italiaansemaatpakken.be/). Zij maken ook pakken op maat, maar zijn merkelijk goedkoper (400 euro). Nu twijfel ik een beetje. Iemand ervaring (bij voorkeur met de twee)?

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik18-10-2011 21:28:23

hier ook een tevreden bruidje (en gommetje natuurlijk) van Café Costume, ook een aanrader is Gillo in Antwerpen. Ook maatwerk, zelfde prijsklasse als CC, beetje vergelijkbaar qua kwaliteit, service, afwerking...

groetjes
Joyce

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik23-10-2011 13:19:21

Mijn vriend is gister geweest en betaalt 1100€ voor een driedelig kostuums (broek, vest en gilet)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info