TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sara
2-9-2006
|
9-7-2006 9:49:45
hallo,
ik droomde ook van mooie krullen in mijn haar. Krullen voor 1 dag houden bij mij inderdaad ook niet (met stijltang oid) en dan liet ik graag een permanent zetten, maar mijn kapper weigerde dit te doen omdat mijn haar dan totaal beschadigd zal zijn. We zullen er mee moeten leren leven vrees ik met onze stijle haren :s
|
|
Veerle
23-9-2006
|
9-7-2006 10:08:52
hey heidi,
Ik ben zelf kapster en een paar weken geleden is er bij ons in het kapsalon een bruidje geweest die ook stijl haar had en toch met krullen is getrouwd!
We hebben de krullen op verschillende manieren geprobeerd, ik geloof dat ze zeker 3 of 4 keer is teruggeweest om te proberen, de eerste keer hebben we er gewoon krullen in gebrushd omdat dit een nochalant effect geeft, maar na 3 uur belde ze dat er nog juist wat golf in zat, dus een week later hebben we ze met de krultang opgedraaid, nu zaten ze er veel sterker in (het waren kleine pijpekrullen, dus niet zo nochalant) maar s'avonds (dus langer dan 3u) kreeg ik een sms van haar dat er weer niks nimmer in zat. Dus ze kwam nog een keer langs en toen hebben we dikke rollen op nat haar (een beetje voorgedroogd)ingedraait, lekker ouderwets zoals de oude vrouwtjes ;)
Dit gaf echter het mooiste effect in is goed blijven zitten, we hadden het ook wel een beetje opgestoken, maar toch wel dat het nog gedeeltelijk los hing! Ik ken nog iemand die s'avonds daar op het feest was, en die zei achteraf dat ze de bruid haar haar prachtig vond, dus het krulde nog!
Het enige "probleem" is dat ze bijna een uur onder de droogkap heeft gezeten, maar ondertussen hadden we dan haar mama en zus hun haren gebrusd, dus ik denk niet dat het voor de kappers een probleem gaat zijn!
Alé dat zou toch niet mogen, maar waar een wil is is een weg!
Maar zoals Sara zegt, een permanent zou ik ook niet aanraden omdat dit je haar gaat beschadigen en dit nooit het effect geeft van natuurlijke krullen!
Amai, wat nen uitleg seg, ik hoop dat je je kapper kan overtuigen, want het moet wel lukken denk ik. kzou toch nog is gaan proberen als je zo verliefd bent op krullen :)
groetjes Veerle 23/09/06
|
|
Elke
12-8-2006
|
9-7-2006 16:37:43
Hey Heidi,
ik zal op mijn trouwdag ook krullen hebben, terwijl ik er nu ook geen heb. Ik ben vorige week geweest voor mijn proefkapsel en het resultaat was echt prachtig! De kapster heeft mijn haar eerst gewassen, daarna een 'plix' aangebracht en dan ingerold met van die dikke krulspelden. Ik heb dan wel een uur en een kwartier onder de droger gezeten, maar dat had ik er graag voor over. Daarna heeft de kapster mijn haar opgestoken en de lokken die bleven loshangen, heeft ze nog extra 'bijgekruld' met een krultang. Het was echt heel geslaagd en de krullen zaten er 's anderendaags nog steeds in! Ik heb toen wel mijn haar moeten wassen omdat het vol knopen zat, maar mijn krullen bleven dus perfect op hun plaats. Mijn haren waren van tevoren wel een klein beetje opgeknipt (dus niet allemaal dezelfde lengte). Naar het schijnt houden krullen dan ook beter.
Groetjes ELKE 12-08-2006
|
|
elfie
29-7-2006
|
9-7-2006 21:32:57
ik ging onlangs ook voor een proefkapsel met krullen. heb erg zwaar en steil haar. ze deed het met een krultang en het bleef goed tot 's avonds laat, zelfs de dag erna leek het nog prima. ik mocht wel mijn haar niet wassen die dag zelf want dan is het te "glad" en blijven de krullen niet. dus een tip: je haar de dag ervoor wassen ipv de dag zelf. succes, elfie
|
|
Debra
11-8-2006
|
9-7-2006 21:52:18
Hoi,
Van nature uit heb ik ook wat krullen in mijn haar maar niet genoeg voor een volledig kapsel met krullen. Zoals Elfie zegt je moet je haar daags voordien wassen. Mijn kapster gaat er krulletjes inleggen en dan rolt ze mijn krullen terug op en legt ze er een nijpspeldje in, daarop volgt een netje en zo moet ik gaan slapen zodat alles optimaal blijft daags van de trouw.
Debra 11/08/06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
10-7-2006 7:49:10
Hey,
ik heb mijn proefkapsel ook met krullen gehad.
Zelf heb ik dus ook lang stijl haar. Een permanent zou ik echt niet aanraden. Dat heb ik ooit eens gedaan en toen die eruit gegroeid was, heb ik mijn haar een heel stuk korter moeten knippen, tot op schouderlengte.
De kapper had het nu ook met de krultang gedaan en 's avonds waren de krullen nog altijd mooi, alleen heel erg in de war. Dus nu ga ik nog eens proberen met rollers en ga ik het deels laten opsteken met losse krullen eruit. Ben eens benieuwd hoe dat gaat lukken.
Maar ik ga toch vragen aan mijn bruidsmeisje of ze mee gaat naar de kapper, dan kan die haar uitleggen hoe ze die losse krullen verder kan opsteken als het 's avonds niet mooi meer zou zijn.
Groetjes, Lieve
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
10-7-2006 12:37:38
Ik heb halflang steil haar en had mijn haar laten opsteken.
Maar langs de zijkant had ik een paar losse lokken waar krullen in gedaan waren.
En effectief bij mij zakten ze ook uit. Nochtans waren ze echt heel sterk gekruld, kleine pijpekrulletjes. De kapster is dan rond 16u, vlak voor de receptie, met de krultang langs geweest om de krullen opnieuw te doen.
Ik mocht ook mijn haar de dag zelf niet wassen, omdat ik heel fijn haar heb en anders mijn hele kapsel los zou komen.
Groetjes, Lindsay 06/05/06
|
|
Elies
7-7-2007
|
10-7-2006 12:47:19
Ik heb ook steil haar, maar als ik er voor de gelegenheid eens krullen laat inzetten blijven ze bij mij 3 dagen!!! Je kapper moet een lokje pakken, goed veel (sterke) haarlak opspuiten en dan met de krultang krullen. Ik moet mijn krullen zelfs laten zetten de dag voor het feest omdat ze anders niet genoeg zijn uitgezakt en ik rondloop als een poedel. Het neemt inderdaad wel een paar uur in beslag vooraleer mijn hele haar gekruld is, maar t' is toch je trouwdag. Ik zou me niet zomaar laten afschepen door je kapper. Het is perfect mogelijk om je krullen lang te houden, mits je kapper een beetje moeite wilt doen.
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|