Terug naar overzicht
Hey Lynn!In Aalst heb je een dansschool "MOVE". Misschien eens gaan informeren of ze daar ook privélessen geven.Ik heb al gezien dat ze een 'trouwpakket' aanbieden, maar dat is een mix van een aantal stijlen die je worden aangeleerd. Wij overwegen om die lessen te volgen, maar dat is pas in mei - juni dacht ik. Dus jammer genoeg te laat voor jullie.'k Zou zeggen, ga eens informeren. MOVE is nogal gekend, dus denk wel dat die ook echt aan te raden zijn.groetjes!
Dag Lynn,Op tijd informeren en vastleggen, maar best niet te vroeg beginnen met de danslessen! Veel koppels maken de fout direct met dansles te beginnen, maar zijn het dan alweer vergeten tegen de trouw. Zou jammer zijn...Groetjes
of bij dasa in asse is informeren!veel succes ermee
Denk niet dat het bij de move gaat lukken...Heb er vorige week een mailtje voor gestuurd maar was tot volgend jaar zo druk dat het niet lukte...Mss heb jij meer geluk en hebben er afgebeld
Hey,Wij zijn ook op zoek gegaan en ik heb momenteel contact met iemand van "Parike" is regio Geeraardsbergen, wij zijn van Ninove dus zocht ik ook iemand uit regio Aalst - Geeraardsbergen. We hebben een eerste afspraak op 8 november, om te kijken of het "klikt". We hebben een heel apart nummer en willen toch weten wat ze als choreo zouden "uitvinden" want ik ben ten einde raad.Als je wil zal ik je mijn ervaring met hen nadien meegeven. Je kan altijd mailen paja65@hotmail.comGroetjes