Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zang + instrument

17-10-2011 20:32:39
heej,
vanaf het begin zijn wij op zoek naar liedjes die we mooi vinden en we zouden die dan gewoon willen laten afspelen via een cd-rom. nu vraag ik mij af of dit niet te simpel zou overkomen... het wordt een alternatieve viering voor ons met de goede herder, waarschijnlijk dan toch in onze eigen tuin.

nu ben ik wel eens benieuwd of er zangers/zangeressen in de buurt van hulshout (provincie antwerpen, dicht tegen vlaams brabant) zijn die begeleid worden bv. met een gitaar ofzo? weet er hier iemand iets over?

wie kiest de songteksten ... eigen voorkeur of keuze uit hun liedjes?

ik ben gewoon eens benieuwd x

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 497

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik18-10-2011 8:45:36

Hey Dorien,

Wij hadden een zangeres ( een collega van mijn zus ) die zichzelf heeft begeleid op gitaar. We hebben liedjes uit haar repertoire gekozen maar hadden ook graag enkele andere en dat was voor haar geen probleem. Als je wil kan ik je haar telefoonnummer per email wel doorsturen.

groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 20:05:17

van waar is zij ergens? en hoeveel vraagt ze ongeveer?

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik19-10-2011 15:54:14

Ze is van Aalst maar wil haar gerust verplaatsen (heeft ze voor ons ook gedaan) ze heeft niet echt een prijs, we hebben haar dikwijls gevraagd hoeveel ze wou maar we mochten geven wat we wouden. Toen we vroegen wat de mensen haar zoal gaven was dat zeer uiteenlopend, gaande van 50 tot 250 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...