Terug naar overzicht
Wij gaan gewoon een taxi bellen. We slaan aan aantal nummers van taxidiensten op in onze gsm en dan geraken we veilig thuis.Groetjes,Celesta
Wij gaan een auto aan de feestzaal zetten de dag ervoor en blijven na onze trouw in de B&B achter de hoek slapen. We moeten smorgens toch terug om al ons gerief te gaan halen dus vonde wij dit gemakkelijker.groetjes Britt
taxi :-)ik was misschien nog wel in staat om te rijden, maar met mijn kleed had dat niet echt gelukt denk ik :-)we hadden ook een lijst met bedrijven uit de buurt aan ons gastenboek gelegdgroetjesJoyce
wij wonen maar op 2km van de zaal en ik drink niet dus rijden we gewoon zelf naar huis
Ofwel blijven we slapen in het hotel naast de zaal, ofwel nemen we de taxi of zelfs de tram terug.
heylah wij hebben onze ceremoniewagen bij ceremoniemeester Erwin uit Tielt Winge geboekt en hij heeft ons ook al laten weten dat wij gebruik kunnen maken van de taxiservice bij hem. Dus hoe laat het ook is, we mogen hem bellen en hij zorgt ervoor dat er een auto klaarstaat aan de feestzaal om ons te komen oppikken. Natuurlijk kan je ook gewoon een taxi bellen. Gebeurt wel vaker. Maar wij gaan er toch voor kiezen om zijn service te gebruiken Groetjes xxx
Wij gaan een taxi bellen tot aan de B&B ;-). We gaan ervoor zorgen dat iemand onze auto daar al tijdens de dag gaat plaatsen zodat we dan de volgende dag zonder problemen naar huis kunnen :-). Zelf rijden zagen we echt niet meer zitten, mijn verloofde zal teveel gedronken hebben en ik misschien niet (zeker niet als ik weet dat ik nog moet rijden), maar zie het absoluut niet zitten om met mijn trouwkleed met de auto te rijden ;-).Groetjes!
Wij gaan de dag ervoor een van onze auto's aan de feestzaal al zetten..
wij gaat gaat de hele dag met onze eigen auto een blijven slapen in het hotel francis
Onze ouders blijven tot de laatste man, deden ze ook bij mijn zus. Vermits ze maar op een kilometer van ons af wonen laten we hen voor taxi spelen. Eerst wouden we ook naar een B&B in de buurt, maar ons leek het fijner om de dag erna in ons eigen bedje wakker te worden
Wij plannen ook een taxi te nemen. We dachten eerst ook in de buurt te blijven slapen, maar voor een hotel moeten we al gauw 10 km rijden en tot thuis is het er maar 15... dusja, de keuze is snel gemaakt dan, dan kunnen we uitslapen :)
Bij ons gaat het ook een taxi worden. Goede tip van Joyce om een lijst met taxibedrijven naast je gastenboek te leggen
Wij zijn eveneens met de taxi naar huis gereden. We twijfelden er eerst over om ergens te gaan slapen, maar dat kwam ons dan veel duurder uit en dan moet je ook nog eens voor een bepaald uur uitchecken, wat we niet zagen zitten. Waar trouw je Killah? Want wij hebben gebruik gemaakt van AntwerpTax en die zijn helemaal niet duur (45 euro voor 33 km op een zaterdagnacht) en snel ter plaatse. Een absolute aanrader dus!
Hey,Onze getuige en vrienden moeten ook terug naar Antwerpen waar we wonen dus we gaan waarschijnlijk een taxibusje huren.GroetjesJoeri en Romain
Wij hebben taxidienst gecontacteerd en hebben 2 minibusjes besteld. Is te doen van prijs en iedereen kan eens iets drinken
héy iedereen, hartelijk dank voor de leuke tips, ik ga alvast opzoek naar een B&B... Al vrees ik dat het toch een taxi zal worden aangezien de feest zaal net voor het bordje van einde beschaving ligt :-).
Wij rekenen een beetje op de gasten.. We wonen namelijk niet zo ver van de zaal.De laatste aanwezigen zullen ons wel thuis afzetten.. En anders idd een taxi