Terug naar overzicht
hey we zouden graag onze dag or jullie ogen zien.daarom de vraag wild u foto's maken zo iets mag ik vragen waar u ze gekocht heeft \francis
Ik heb er enkele gevonden in het kruitvat en volgens vrienden zou je er ook in de blokker kunnen vinden.
Hey wij gaan er ook op de tafels leggen, ik was ook van plan om ze te halen in het kruidvat daar valt het nog mee van prijs denk ik. Laat ons het avondfeest achteraf nog eens beleven, hoe jullie er een lap op hebben gegeven...dit is inspiratie van het moment hoor :-)Ik zal nog eens denken....groetjes! De grote dag is daar bijna voor jullie Nathalie!
bedankt zal eens gaan kijken daar francis
Wij hadden dit :Wij willen vanavond iederéén op het plaatjeen daartoe dient dit tafelcameraatje.Neem 3 foto's van je tafelbuur, meer vragen we nietmaar zorg wel dat je binnen het kadertje schiet. Druk op de flashknop en wacht op groen lichtanders is alles onderbelicht.Sukses gewenst en nog een fijne avond !
heywe zijn getrouwd op 10 september en hadden ook wegwerpcamera'sIk dachr dat er niet zo veel foto's gelukt zouden zijn maar amai daar verschoot ik even van. In de action heb ik ze gehaald. mooie prijs. In het kruidvat kwamen ze niet meer binnen. Ik dacht ik ga er even halen maar tegenwoordig gebruiken ze dit niet meer zoveel. In de colruyt habben ze er maar een paar en stukken duurder dan de action.veel succes nancy
@Fredie: leuk tekstje, deze ga ik onthouden
bedankt voor jullie reacties.Ja Ellen . Het begint af te korten :) Begin er toch naar uit te kijken.