Terug naar overzicht
Hey elkeOoh dat gevoel ken ik, ik ben afgelopen zaterdag voor de eerste keer gaan passen bij E&R in beringen(beverlo) en heb mijn kleed al meteen gevonden.Een super mooi en heel speciaal!Geloof me, ik ben ook een hele moeilijke. Ik had een hele stapel met voorbeelden bij.Van het ene kleedje vondt ik de onderkant mooi, van het andere de rug, van nog een ander de stof,van nog een ander de bovenkant enz...De vrouw die mij hielp heeft het allemaal met mij overlopen en is daarna in de rekken gaan zoeken. Al de kleedjes die ik gepast had waren heel mooi.Mijn stiefmoeder en schoonmoeder hadden ook een kleed uit de rek gekozen en dat is het geworden.Toen ik het zag hangen dacht ik; Nee da is echt niets voor mij, maar toen ik het aan had begonnen we allemaal te wenen en ik kreeg de kriebels over mijn hele lichaam Dus een goede tip, pas ook de kleedjes die je niet mooi vind, als je het aanhebt is het heel anders.Ik had mijn mama,stiefmama en schoonmama bij en dat was geen enkel probleem.Veel succes en geniet van deze geweldige ervaring!groetjes evyke
oh ik was vorig weekend ook zoooo zenuwachtig. Ik had ook mijn 'bruidsmap' mee met allemaal scheursels van wat ik mooi vond ( echt een dik pak. En ze bekeken mij daar helemaal ni vies voor, integendeel zelfs ze vonden dat tof.Ook zoals hierboven al gezegd is, gewoon eens aan de verkoopster een kleedje vragen dat totaal anders is wat jij in de eerste plaats zou kiezen. Verkoopsters hebben soms een goed inzicht ( soms ook niet hoor :-p)En ook twijfel geval zeker passen, mijn gekozen jurk was een groot twijfelgeval en ik ben blij dat ik hem gepast heb want hij is zoooo anders op de foto en op de kapstok dan bij mij.Hoeveelheid mensen is geen probleem hoor, enige waar je rekening mee moet houden is hoe meer mensen hoe meer meningen. nu mijn mama heeft speciaal zich op de achtergrond gehouden en enkel wat gezegd als ik er om vroeg ( SHOCKER!)