natje
12-5-2012
|
17-10-2011 21:55:09
ik volg dit mee ik zit met dezelfde vraag. oudste is 9 jaar dus da valt nog mee maar mijn jongste zal op onze trouwdag maar juist 2 jaar zijn. Mijn partner wilt de kinderen erbij hebben en daar een bedje voorzien in een aparte kamer maar vind dat zo zielig. ik had gedacht om mijn jongste bij haar onthaalmoeder te laten slapen. mits al de familieleden op onze trouw zijn. alle tips zijn welkom
|
|
tima
8-9-2012
|
17-10-2011 22:01:12
tja wij gaan ook voor de vreemde babysit maar dan wel in ons huisje . wij gaan in de loop van volgend jaar als we een uitgaan ipv oma en mémé de vreemde babysit inschakelen zodanig dat tegen de trouw dit geen vreemde babysit mee is kan dan ook met een geruster hart genieten ons zoontje zal dan 4 zijn en blijft tot en met de receptie het is dan al een hele lange dag geweest voor dat ventje grtjes (ohja dat meisje zal heel da dag trouwens ook aanwezig zijn om op de kindjes te passen en ze bezig te houden tijdens moeilijke momenten)
|
|
Saskia
8-6-2012
|
17-10-2011 22:04:37
ik volg ook dit topic... de onze zullen tegen dan 3 en 2 zijn dus héél lang kunnen we die daar ook niet houden. wel is er niet ver van onze zaal een B&B (dezelfde eigenaars als de zaal) en ik had gedacht om daar mssn een kamer te huren en een nichtje te vragen om er bij te blijven. Mijn zus zou dan even mee gaan om hen in bed te leggen. Mijn ouders zouden dan in die kamer gaan slapen... Ofwel vraag ik aan mijn zus of ze bij haar mogen blijven slapen en komt mijn zus haar schoonzus babysitten.
Ik vind het ook wel moeilijk want de onze zijn ook geen babysit gewoon. er is aan de zaal ook geen plaats om hen ergens te slapen te leggen.
|
|
Carmen
12-1-2012
|
17-10-2011 22:37:26
Mijn kindjes zijn 5 en 0 (bijna 1 op de trouwdag) en de meter van de jongste past op. Ze gaan gewoon mee naar het feest en gaan naar ons thuis wanneer ze aangeven dat het daar tijd voor is!
|
|
Inge
17-9-2011
|
17-10-2011 23:46:01
Wij hadden aan mijn schoonouders gevraagd om hun mobilhome mee te brengen naar de zaal en deze stond dicht bij de inkom. Eerst is mijn jongste dochtertje gaan slapen na een drukke dag,en na de dessert en voor de openingsdans gaf ook onze oudste dochter aan dat het genoeg geweest was voor haar Schoonouders hebben regelmatig gaan kijken maar de kindjes hebben lekker doorgeslapen tot we ze smorgens mee naar huis genomen hebben en dan nog wat verder geslapen in hun eigen bedje.Hebben eveneens direct na het uithalen verder geslapen in onze auto omdat het niet anders kon omdat schoonouders smiddags al weer ergens moesten zijn anders gingen de kindjes gerust verder mogen slapen hebben in de mobilhome
|
|
Elli
1-6-2012
|
18-10-2011 7:33:38
De onze zijn tegen dan 10 en 7 en gaan gewoon mee. Maar het idee van de mobilhome spreekt me wel aan, mijn ouders hebben er een en misschien vraag ik hen wel daarmee te komen voor het geval ze echt te moe zouden worden. Maar ik denk eigenlijk dat ze geen moment van het feest zullen willen missen.
|
|
Shanna
21-9-2012
|
18-10-2011 7:36:03
Bij ons ook 2 kids, mijn zoon zal dan 6jaar zijn en mijn dochtertje 1jaar. Nu wij houden hen zo lang mogelijk bij ons, maar zullen ook een oplossing zoeken voor de kids moesten ze echt te moe worden. Mijn meter woont ni ver van de zaal en mijn zus zal op dat moment ook met een babytje zitten dus als het moment daar is zullen we waarschijnlijk wel oplossingen genoeg hebben voor de kindjes. Maar ik wil hen er wel zo lang mogelijk bij hebben.
|
|
kim
7-7-2012
|
18-10-2011 9:28:20
Hey!
Onze bruidskindjes zijn 7-5-3 jaar tegen dat we trouwen. De oudste is een meisje, en die zal echt wel een ganse nacht mee op de dansvloer staan denk ik :-) Zij en haar broertje van 5 zijn de kindjes van mijn neef en schoonnicht. De ouders van mijn schoonnicht komen niet naar ons feest aangezien dit eigenlijk geen familie is. We kennen die mensen wel redelijk goed, dus zij komen de kindjes ophalen aan de feestzaal als ze moe beginnen te worden.
Misschien heb je zo ook iemand dat de kids kan komen halen ?
Groetjes
|
|
kelly
8-6-2013
|
18-10-2011 10:20:52
bij ons zullen de kindjes er ook bij blijven tot dat ze zelf aan geven dat ze te moe worden... heel goei vrienden van ons komen ook naar het feest en hun kindjes zijn er ook bij. naar alle waarschijnlijkheid gaat dan de mama van die vrienden (de grootmoeder dan van de kindjes) hun kindjes en de onze komen halen... die van ons kennen haar ook heel goed en omdat ze dan bij vriendinnetjes mogen gaan slapen gaan ze het super vinden:-) wij gaan dan wel die mama al uitnodigen bij het dessertenbuffet zoals al de andere gasten zodat ze ook even mee kan genieten en dat we ze niet zo laat moeten opbellen ofzo maar dat ze gewoon zelf kan beslissen om naar huis te gaan van de moment dat de kindjes te moe gaan zijn... die van ons zelf zullen 7 en5 zijn en die van mijn vriendin 9 en 7 dus dat komt wel in orde. groetjes
|
|
Gitte
28-10-2011
|
18-10-2011 10:21:16
Wij trouwen speciaal op een vrijdag en om 16u zodat de dag niet te lang is voor de kindjes. Die van ons zijn 3 & 8 jaar en blijven ook gewoon op het feest. We nemen 2 matrassen mee in de auto voor als het echt nodig is en wanneer de buren naar huis gaan kunnen ze daar ook altijd met mee. Met nieuwjaar enzo blijven ze ook altijd zonder problemen wakker en feesten gezellig mee. We hebben wel een bak speelgoed en de nintendo en vtech klaargezet om hun bezig te houden. In het begin is de jongste wel heel verlegen en moet ze altijd bij mama zijn maar eens ze iedereen heeft gezien is dat wel in orde,wij hebben het voordeel dat ze een halfzus en broer hebben van 15 & 17 die hun met onze kindjes kunnen bezig houden. Dus misschien zit er bij jullie in de familie wel een nichtje dat je kan vragen om voor de kindjes te zorgen die dag. Ons jongste weet dat haar "grote zus" voor haar zal zorgen vanaf ze klaar is want dan is het tijd voor mama om haar klaar te maken. We herhalen alles voor die dag nu dagelijks zodat ze alletwee weten wat er die dag gaat gebeuren. (Jongste wil haar kleedje niet aandoen want het is geen ROOS dus zijn we gestart met te zeggen als ze mee wil feesten en als een echte prinses in de koets wil zitten ze wel haar kleedje moet aandoen. Nu zegt ze 's avonds zelf wat ze moet doen en vooral als ze flink is dat ze van papa een buggy krijgt voor 2 poppen!!!) Betrek eigen kinderen zoveel mogelijk in heel het gebeuren zou ik zeggen,het is niet mama & papa die gaan trouwen maar WIJ gaan trouwen.
|
|
mieke
7-7-2012
|
18-10-2011 10:38:44
Hallo;
Hier ook een kroostrijk gezin: 13 jaar, 12 jaar, 11 jaar en 4 jaar (tegen de trouw) De drie oudsten blijven een hele dag bij ons en ook op het feest. Wij hebben een zaal met hotel en als ze moe zijn kunnen ze gewoon gaan slapen. Over de kleinste ben ik nog niet uit maar ik vermoed dat ik iemand ga zoeken die op haar wil passen en met haar wil gaan slapen na de receptie. Ik vermoed dat ze tegen dan al doodop zal zijn.
veel groetjes
|
|
Stefanie
10-3-2012
|
18-10-2011 10:52:23
Hey, Ons zoontje zal tegen de trouw nog maar 9 maand zijn. Dit vind ik nog veel te jong voor een oppas... En hij wordt die dag ook gedoopt dus ik vind dat hij er zeker bij moet blijven. Bij ons kunnen wij in een kamertje naast de feestzaal (waar wat dingen opgeslagen liggen) een reisbedje zetten. Als hij dan moe wordt kan hij daarin liggen. En als hij daar niet kan slapen zal hij gewoon vertroeteld worden door de familie. Iedereen heeft ons al laten weten dat als hij lastig wordt ze hem wel willen bezig houden of in slaap wiegen... Op het feest zijn er kandidaten genoeg die hem maar al te graag even bij hen willen. En eens 1 keer wat minder slaap voor hem zal ook niet erg zijn. Dan slaapt hij de dag erachter overdag misschien wat meer zodat wij ook wat mee kunnen bekomen.
|
|
Elke
26-5-2012
|
18-10-2011 11:34:46
Bedankt voor de reactie's Ik heb ook wel een heleboel mensen die de kinderen wel wat zouden bezighouden hoor. En er is ook wel een ruimte waar ik de kleinste te slapen kan leggen, het reisbedje gaat zowiezo mee maar hoop toch nog een beetje op een opvang voor die avond. Nog eens goed de familie afgaan of eventueel de ouders van vrienden ofzo. En ja idd eens een beetje minder slaap zal nu geen ramp zijn, die halen ze dan wel in
|
|
Debo
17-12-2011
|
18-10-2011 11:37:04
onze kindjes zijn nu 3 jaar en 8 weken. Vorige week trouwde mijn schoonbroer en de oudste liep ook al van 's morgens in de suite. Tegen 18u was hij doodop en superlastig, en toen moest de drukte nog beginnen... Wij hebben een meisje van de creche gevraagd naar de receptie, daarna gaat zij met de kindjes naar ons huis. Wij overnachten op hotel en gaan de dag na het huwelijk in de namiddag naar huis. Je kan dit natuulijk alleen met iemand die je echt vertrouwt!
|
|
Tina
21-5-2011
|
18-10-2011 13:49:14
Hallo,
Onze bruidskinderen (6 in totaal) 3 van mezelf (op dat moment 7, 2 en bijna 1) en 3 van mijn zus (9, 6 en 4) zijn een hele dag meegeweest met een oppas. Mijn dochtertje van toen bijna 1 werd die dag ook gedoopt dus zij waren er zeker bij. Op de receptie waren ze er ook bij en mijn man wilde graag dat de kinderen er 's avonds ook nog bij waren. Wij hebben geopteerd om ze dan mee ons huis te laten gaan met de oppas en die heeft op alle 6 de kinderen gepast. Het ging super en ook onze kinderen kende de oppas niet zo goed, maar dat was totaal geen probleem.
Heel veel succes nog, Tina
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
18-10-2011 21:08:16
Hoi,
Zit hier met hetzelfde probleem! Ik heb 2 dochtertjes (4 jaar en 22 maanden tegen dan), zij gaan ook altijd naar mijn ouders als ik een babysit nodig heb. Maar dat zal nu uiteraard ook niet gaan! Ik zou ze er nog bij willen hebben op de receptie en dan stilletjes aan naar huis laten gaan maar kmoet al een babysit vinden die ik vertrouw in m'n eigen huis en die natuurlijk ook een rijbewijs heeft! Vind het zo moeilijk om de juiste persoon te vinden hé! Alle tips zijn welkom! ;-)
Groetjes
|
|
Elke
26-5-2012
|
18-10-2011 21:28:58
@Charlotte: Begrijp je volledig! Zijn daarnet weer even bij elkaar geweest want waren trouwjurken gaan passen en hadden het dan terug over dit onderwerp en mijn familie zei me ook om gewoon een reisbedje mee te pakken en heb een opplooibaar zetelbedje ook voor de oudste. Zij denken dat als ze echt moe zijn ze wel uit hun eigen zullen in slaap vallen...dus ja...er nog even over nadenken, maar ik neem zowiezo de bedjes mee
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
18-10-2011 21:33:07
Hopelijk willen ze dan slapen hé! :-) Ik denk niet dat mijn kindjes zo gemakkelijk zullen slapen, je moet ze dan terug uithalen als je naar huis gaat en dan zouden ze zeker klaarwakker zijn! Dus dat is geen optie voor mij. Zal nog eens goed moeten nadenken! En heb je je kleedje gevonden?
Groetjes
|
|
daisy
8-9-2012
|
19-10-2011 6:48:00
Wij hebben een 'vreemde babysit' die nu reeds 2x per week komt, zo is ons zoontje reeds gewend aan haar (14 maanden nu). Wij willen ons kindje er ook graag bij tot en met de foto's, dan komt de babysit hem halen... Ze logeren bij ons thuis samen met het dochtertje van mijn zus (dan 6 maanden)
|
|
Elke
26-5-2012
|
19-10-2011 8:56:13
@Charlott: Ja hoor!!! Ik was superblij! Wist niet dat het zo mooi kon zijn seg, maar das ook omdat je dat niet alle dagen draagt natuurlijk Maar het maakte mij ineens zoooo blij toen ik het aanhad, zie er al naar uit om terug te gaan passen
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
20-10-2011 19:24:52
Allez ben blij voor je! Dat gevoel is niet te beschrijven é! Bij mij stonden we met 3 te wenen van blijdschap! hihi Je weet direct welke de juiste is hé!!
Groetjes
|
|