Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed kiezen - Moderna Schepdaal

18-10-2011 10:28:40
Hey iedereen,

Heeft er iemand (goede of slechte) ervaringen met bruidswinkel Moderna in Schepdaal?

Bedankt,
Els

Els
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2166

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:12:31

Hey Els,

mijn kleed komt van Moderna en ik kan alleen maar positieve zaken vertellen.
Ik werd geholpen door Christine. Ze is super vriendelijk, niet opdringerig maar vooral heel eerlijk. Ik had een aantal foto's meegenomen van kleedjes die ik mooi vond en ze wist mij direct te vertellen welke kleedjes mij wel of niet zouden staan.

Dan mocht ik aangeven welke kleedjes ik wou passen. (ook diegene waarvan ze zei dat het mij misschien niet zou staan, maar je moet het tenslotte zelf zien he )

Ik heb zelf een slanke taille, maar nogal brede heupen. Bij het passen wees ze mij op details die de aandacht naar mijn taille trekken en welke de aandacht afleiden van mijn heupen, gewoon super!

Na het passen twijfelde ik nog tussen 3 kleedjes. Hup, alle kleedjes opnieuw gepast. Eentje is dan afgevallen. Ik twijfelde nog altijd. En nog eens hielp ze mij in de kleedjes. Omdat ik nog altijd niet kon beslissen, vroeg ik of ik later eens mocht terug komen, samen met mijn zus. Dat was geen enkel probleem.
Drie dagen later stond ik opnieuw in de winkel. Ik mocht opnieuw beide kleedjes passen (hingen zelfs al klaar in de pasruimte).

Toen ik "mijn kleedje" aantrok wist ik dat ik de juiste keuze gemaakt had. Een van de andere verkoopsters stopte zelfs om te komen kijken. Ik stond gewoon te schitteren voor de spiegel
Wanneer je je keuze gemaakt hebt, mag je foto's nemen van jurk (eerder niet). Ik kijk er bijna dagelijks naar.

Ik kan echt alleen maar positieve zaken vertellen van Moderna.
Normaal komt in november mijn kleedje al toe en zullen ze mijn opbellen. Ik kijk er al naar uit!

Ik heb een kijkje genomen op hun website en als ik mij niet vergis, dan hebben ze sinds kort nieuwe merken tussen hun collectie hangen (Demetrios en Manuel Mota).

Groetjes en succes!
Lotte

heidi

Meld misbruik18-10-2011 11:23:23

hallo, ik ben in 2009 getrouwd en mijn kleedje kwam ook van daar... ik ben bewust alleen gaan kiezen om 100% mijn gedacht te hebben, en de verkoopsters waren zeer gedienstig en vriendelijk...ze zeiden me metteen van dit past niet bij je, dit wel enz... na heel wat kleedjes te hebben gepast dat ik zelf gekozen had en waar ik toch me'n zin niet had in gevonden stelde de verkoopster me nog 2 kleedjes voor dat ik eerst niet zag zitten (op kapstok leek het me niets) tot ik het eerste kleedje dat ze voorstelde aantrok, en ja, dat was het, het wow gevoel en ik voelde me er supper in...dat is het kleedje dan ook geworden...
ze waren absoluut zeer vriendelijk en ik ben er supper tevreden over.

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:39:07

Ik volg dit topic! Ik heb nu zondag een afspraak staan om er ta gaan passen!...

groetjes
Annelies

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik18-10-2011 12:22:33

Ik ben op 8 oktober geweest, mijn eerste afspraak en heb meteen besteld :-)
Ik was er begin september al eens eerder binnengesprongen, toen mijn afspraak al vastlag. Maar ik passeerde en wilde al eens een kijkje nemen. Ook toen waren ze super vriendelijk, lieten me al alles zien, ze wilden me zelfs al laten passen, maar daar had ik geen tijd voor. Het was wel handig om mijn verloofde zijn reactie op de kleedjes te zien.
Toen ik op 8 oktober voor mijn afspraak ging (dan was de nieuwe collectie binnen), was het opnieuw super. Ze heeft me alles getoond en ik mocht aanduiden wat ik wilde passen. Het derde kleedje was raak. Dat was zo overduidelijk, maar ik mocht nog zoveel andere kleedjes passen als ik wilde. Ik heb er nog eentje aan gehad en dan terug "het" kleedje aangedaan en ineens de accessoires gekozen. Ze heeft me het perfecte halskettinkje te voorschijn getoverd en ze stond op een bepaald moment zelf met tranen in haar ogen :-)
Ze zijn ook erg eerlijk met hun commentaar, op een erg positieve manier, zonder opdringerig of kwetsend te zijn. Je wordt ook helemaal niet gepusht om te beslissen of zo. Zelfs toen ik zei gekozen te hebben, werd er helemaal niet aangedrongen op een bestelling, dat heb ik zelf gedaan.

Qua voorschot vind ik het ook allemaal erg redelijk, ik heb zo'n 30% moeten betalen, bankcontact en visa zijn mogelijk. Ik mag in januari bellen om een afspraak te maken voor mijn eerste pas en ik kijk er al hard naar uit.

geniet van het passen!
-x-

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 17:09:40

Hey,

Ik heb er niet mijn trouwkleed gekocht maar wel het kleed voor mijn 21-jarige dochter die mijn getuige zal zijn. Het was de bedoeling om eens te gaan kijken ... lap, net zoals bij mijn trouwkleed ... liefde op het eerste gezicht :-).

Geen ervaring dus met trouwkleedjes maar wel met hun service. Ik kan bevestigen dat die voor 100% in orde is. Zeer vriendelijke verkoopsters.

Ik heb er ook mijn juwelen gekocht. Zag een kettingkje dat helemaal bij mijn kleed past (was niet zo evident). Heb hen gevraagd of ze ook de armband hadden die erbij paste. Die hadden ze niet maar geen probleem, het zijn unieke stukken die voor hen gemaakt worden en een armband kon dus zonder probleem bijgemaakt worden.
Ik ben dus in blijde verwachting ... van een armbandje.

Dit allemaal om te zeggen. Hele goeie service! Ga er zeker eens naartoe.

Groetjes.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik18-10-2011 20:42:32

Familie van mij is er ook geweest, en uiterst tevreden, klanten service tot en met!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 6:58:45

Ik heb vijf bruidswinkels bezocht en moet zeggen dat ik bij Moderna zeer goed ontvangen en geholpen werd.
Uiteindelijk heb ik mijn droomkleed wel ergens anders gevonden.

Groetjes,
Sonja

sally
28-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 22:42:32

hallo Els en Annelies,

Heb al ervaring gehad 2 jaar geleden met de trouw van mijn zus , ze geven bij moderna
wel een uitzonderlijke service haar kleed was pico bello afgewerkt en ze volgen je persoonlijk op ik zelf ga volgende week bij moderna ook kiezen want ze weten daar perfect welk kleed bij je past en ze hebben een ruime keuze in alle stijlen.
Mijn zus had bij pierre yves eerst ook besteld maar ze hadden het verkeerde kleed
en maat besteld en ze heeft het voorschot niet terug gekregen en zij is nadien bij moderna geweest waar ze haar uit de nood geholpen hebben.

Groetjes,

Sally

Els
26-5-2012
 Meld misbruik24-11-2011 16:21:46

Ik wilde nog even laten weten dat ik gisteren mijn afspraak had bij Moderna en...het was direct raak!

Ik had uitgelegd wat voor een kleedje ik zocht, en ze hielpen mij echt super met het uitkiezen van een 10-tal modellen om te passen. Het eerste kleedje dat mij gegeven werd in het pashokje, was onmiddelijk het juiste. Elk ander model dat ik daarna paste, viel echt in het niets vergeleken met het eerste. Dat hadden ze dus heel goed ingeschat - ze geven expres "de beste keuze" (volgens hun) als eerste om als referentie te dienen.

Al bij al ben ik dus super tevreden van het aanbod en de service!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info