TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marinka
7-7-2012
|
18-10-2011 11:34:41
een operatie is iets wat niemand met plezier doet he, maar de artsen die dit doen zijn het gewoon dus het zal wel goedkomen! rust daarna maar goed uit en maak je maar niet teveel zorgen. veel succes en veel beterschap voor erna groetjes,marinka
|
|
frida
6-2-2010
|
18-10-2011 11:46:20
heel veel beterschap toe gewenst en veel sterkte... laat ons nog iets weten hoe het eindelijk is verlopen
|
|
Sophie
2-6-2012
|
18-10-2011 12:06:06
Hoi Cindy,
ik heb dit op 18 januari 2011 laten doen. Er is 2,5 kilo!!! vlees weggesneden en 1,7 liter vet ...
Een heel pak hé! De eerste dagen was dat een immens verschil! Daarna zet je toch terug een beetje uit hoor. Resultaat zie je echt pas ten vroegste op 6 maanden.
Bij mij is het exact 9 maanden geleden en nu zie je het heel goed!
Het litteken is natuurlijk een grote snee. Als de wondjes genezen zijn goed insmeren met reparil-gel. Is om bloeduitstortingen en vocht ophopingen tegen te gaan. Maar echt lang gebruiken!!!
Ook die corset die je aankrijgt zeker 6 weken goed dragen!!!!!
Voor mij was de zwaarste week, de 3e week na de operatie. De eerste twee weken kreeg ik nog veel medicatie, maar dan niet meer. Goed rusten!!!
Waar ga je het laten doen?
Ik heb het in een privé-kliniek laten doen en was dezelfde avond terug thuis. Kreeg natuurlijk verpleegster die de wonden kwam checken.
Niet bang zijn ervoor! Je gaat er van genieten, ni direct, maar toch ...
Veel succes Sophie
|
|
Cindy
25-8-2012
|
18-10-2011 12:16:07
@Sophie,ik ga het in het ziekenhuis van Lier laten doen,en moet daar tussen 5 à 7 dagen blijven...straf hé dat het zo kan verschillen in opnameduur!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
18-10-2011 12:49:09
Ik heb de mijne laten doen op 1 augustus en 5 augustus mijn borstlifting!
Ik vind de week in het ziekenhuis afschuwelijk omdat je je niet kan draaien en je mag niet teveel rechtstaan enz :P Daarna had ik 3 weken verlof en mens, had ik het geweten nam ik er maar 2 ... Zot gekomen.. Niets doen is niet mijn ding
Ik heb op zich niet vele last van de operatie. De snee is er wel maar kom, dat nemen we er graag bij ...
Vanavond ga ik op controle bij de plastische chirurg :) Maar alles ziet er goed uit! Ben er echt super blij mee!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
18-10-2011 14:09:36
Hey naamgenootje, Ik ga volgende week ook voor mijn BWC en 2 dagen later voor de borstlift. Ik ben na mijn GBP (gastric Bypass) het afgelopen jaar 32kg afgevallen en nu heb ik de buik en borsten van een oud vrouwtje . Eerst dacht ik om alles zo te laten, maar ik kan echt niet meer naar mezelf kijken in de spiegel. Ik heb ook dubbele gevoelens bij de operatie, ben dan wel zelf verpleegster, maar juist daardoor weet ik dat het geen deugd gaat doen. Mij hebben ze gezegd dat ik na 4 weken terug ga kunnen werken, maar ik heb al met enkele anderen gepraat die het ook hebben laten doen en ze zeggen me allemaal dat ik zeker 6 à 8 weken mag rekenen voor ik terug aan de slag ga kunnen. Ik denk dat het een beetje van de job afhangt, maar ik werk op een RVT met zeer hulpbehoevende bejaarden, dus zeer fysiek belastend werk, ga dus toch maar de nodige tijd nemen om te recuperenen. Het zou jammer zijn mochten de naden terug open komen hé. Ik ben eens benieuwd naar het resultaat. Ik hou je ook wel nog op de hoogte. Veel succes met jou BWC en hopelijk kunnen we allebei naderhand zeggen: "ik had het beter eerder gedaan, mooi resultaat". Tot gauw en veel rusten hé! Grtz Cindy
|
|
Elke
26-5-2012
|
|
|
Cindy
25-8-2012
|
18-10-2011 15:00:47
Dankjewel allemaal voor jullie reacties,het doet me deugd!! Bij mij is het ook een gevolg van een Gastric Bypass en ben daarmee 36 kilo afgevallen. Ik had vroeger al eens een borstverkleining laten doen en daar heeft het afvallen(gelukkig)geen effect op gehad! Maar die buik,ja jongens,'t is precies daar dat al die 36 kilo zat. Zelfde probleem:irritaties,geen gepaste broeken vinden,lastig bij het lopen,kortom,mijn kangoeroezakske mag verdwijnen!! Ik heb wel met onzen trouw rekening gehouden,als ik het dan toch ooit van plan was om te laten doen dan kon ik het even goed nog voor de trouw doen.En daarom wacht ik ook speciaal met het kiezen van een kleedje...zal het wel vermelden bij de winkel en dan zal ik wel een extra pas doen zekers ;-) @Elke:je vind vast en zeker wel een supermooi kleedje!! @Cindy:toch voorzichtig zijn hoor met je job na de operatie!! @Aurelie:ik ken je van op het GBP forum:gewelig leuk om je verhalen te lezen!!Je bent echt een mooie meid.
|
|
stefanie
30-6-2012
|
18-10-2011 15:38:07
Wat zijn jullie allemaal moedige vrouwen!! Chapeau! Bij mij is een BWC niet aan de orde, maar doe wel een aantal keer per week buikspieroefeningetjes. Ik weet het, totaal niet hetzelfde als bij jullie maar om maar te duiden dat ik echt supermoedig vind wat jullie gaan doen!
|
|
|
melissa
14-7-2012
|
19-10-2011 13:36:51
Hey bruidjes, Ik heb ook een GB laten doen. Ik heb natuurlijk geen probeem met de loshangende buik ik was 15 als ik deze heb laten doen en nu 5 jaar later heb ik wel last van hangende borsten maar met een goede ondersteunende bh ziet niemand dit niet.
Bruidsjurk is al gekozen en het valt er echt niet in op.
|
|
Cindy
25-8-2012
|
26-10-2011 15:49:04
Hier ben ik terug.En het is allemaal heel goed meegevallen! Ik ben 2.5 kilo lichter nu.Ze hebben tijdens de operatie meer weggesneden dan eerst afgetekend en als ik op mijn rug lig zie ik niet waar de snee begint of eindigd...een hele snee dus. Ik ben van maandag thuis en moet het vooral deze week nog heel rustig aan doen.Mijn dochtertjes zijn superlief en mijn lief is de liefste ;-) Elke dag krijg ik verpleging aan huis gedurende 3 weken dus alles krijgt wel een goed nazicht :-) Op 8 november gaan de draadjes eruit en dan moet ik nog tot begin december verder mijn buikband dag en nacht aanhouden.
En dan......aftellen naar 3 januari!! Dan ga ik (eindelijk) mijn kleedje kiezen!!!!!
Dankjewel allemaal voor de lieve reacties die ik al mocht ontvangen van jullie,ik bleek toch niet de enigste bruid te zijn die die operatie heeft laten doen.
|
|
melissa
14-7-2012
|
28-10-2011 9:21:19
Blij dat alles goed is verlopen.
Het aftellen naar 3 januari kan dan beginnen :).
Nog veel succes met de verdere voorbereiding en veel beterschap.
Groetjes Melissa
|
|
Cindy
5-5-2012
|
31-10-2011 15:39:47
Hey Cindy, Ben blij dat alles goed verlopen is voor jou. Bij mij is het nu ook achter de rug, vorige dinsdag de buikwandcorrectie en de donderdag de borsten gelift. Ben thuis van gisterenmiddag, met nog een drain in mijn buik met bijbehorende flesje om resteren bloed op te vangen. Ik heb dit natuurlijk vakkundig opgelost onder mijn kleren zodat je er niet al te veel van ziet. Bij mij heeft het een algemeen chirurg gedaan, uitwendig met nietjes (de buik), maar die zijn er al uit (alle 41!). Van mijn borsten heb ik zo goed of geen last, ze zijn zeer mooi gelift, en nu de tijd geven om te genezen he. Ik weet voor het moment wel niet goed hoe ik moet zitten want die buikband is voor mij net iets te hoog, dus ofwel drukt hij in mijn liezen (waar die drain nog zit) ofwel drukt hij op de onderste naad van mijn borsten Bij mij komt geen thuisverpleging, ik doe alles gewoon zelf. Algemeen gezien voel ik me wel zeer goed, ondanks dat ik pas 2x op 3 dagen een serieuze ingreep heb ondergaan. Maar je voelt wel dat je nog moet meer rusten dan anders omdat die verdoving nog een beetje in je lichaam zit. woensdag moet ik dan op controle en gaan ze waarschijnlijk mijn drain verwijderen en ook de draadjes van mijn borsten. Dan ga ik weer een heel stuk confortabeler zijn. Ik heb wel nog een vraagje: aan mijn buik heb ik een stuk waar ik geen gevoel meer heb, maar dat kan nog weer goed komen zegt de dokter, da's de ene persoon bij de andere. Waar ik me meer vragen bij stel is dat ik, als ik aan mijn naad wrijf, ik dit ongeveer 10 cm hoger ook voel, da's waar die huid eerst zat. Heb jij dit ook? Allé, spoedig herstel en ik hou je ook wel nog op de hoogte hoor. Groetjes, Cindy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|