Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelfde jurk

9-7-2006 16:47:07
Hey allemaal,

ik ben gisteren meegeweest naar een huwelijksmis van de zoon van een collega van mijn schoonmoeder (amaai, wat een uitleg). Ik kende de jongen of het meisje niet, maar omdat onze dag ook steeds dichterbij komt (nog 34 dagen) ben ik toch maar meegegaan met mijn schoonmoeder.
Toen ik de bruid uit de wagen zag stappen, schrok ik me echter een bult! Ze had precies hetzelfde kleed aan als ik zal dragen! Ik kan je verzekeren, da's eventjes slikken...
Op zich is dat natuurlijk geen ramp, want van de gasten op hun huwelijk zal er niemand aanwezig zijn bij ons, maar toch... Ik was er eventjes niet goed van.
Achteraf gezien vind ik het natuurlijk allemaal zo erg niet meer, het bewijst alleen dat iemand anders mijn jurk ook prachtig vond...
Ik wou dit gewoon eventjes kwijt

ELKE
12-08-2006

Elke
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1227

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik9-7-2006 17:06:31

Hey,

Ik zou ook eventjes schrikken. Maar uiteindelijk heb je een jurk gekozen die het beste bij jou past en waar jij je mooi invoelt/bent. Het zal prachtig zijn dus geniet ervan zou ik zeggen. Veel plezier!

Elke

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik9-7-2006 22:34:52

En zag je schoonmoeder het ook, of weet zij niet hoe jouw jurk eruit ziet?
Hihi, lijkt me wel verschietachtig!!
Maar inderdaad, je hebt gewoon een hele mooi jurk uitgekozen.

Katrien

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-7-2006 22:46:18

Oeps...

Zou dat ook niet zo leuk vinden. Maar gelukkig heeft je vriend het niet gezien...

Wij waren ne keer naar een bruidsmodeshow geweest en toen zag ik ook ineens een model met mijn kleed aan en ik had toen ook al iets van Oh Nee, dus een echte bruid in je kleed zien moet toch nog wel erger zijn.

Maar zoals je zelf al zei: tis dat iemand anders je kleed ook zo mooi vind..

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 7:40:21

Hey,

gelukkig maar, dat er niemand van die gasten ook bij jullie zal zijn.

Wij trouwen met twee koppels van dezelfde vriendenkring op veertien dagen tijd en komen ook zo'n dingen tegen... Wij wilden plantjes als bedankje doen, zij doen dit nu... wij wilden onze vrijgezellendag de 5de augustus, zij doen dit ook. Nu ga ik hem met mijn vriendinnen de 5de doen (want bij ons lag alles al vast blijkbaar) en de mannen op een andere keer, wa. En zo gaat het maar door. Ze hadden zelfs dezelfde stijl uitnodigingen gekozen.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-7-2006 7:42:06

Oei, per ongeluk op verzenden geduwd...

Ik wilde nog zeggen dat de vrijgezellendag van Michael op een andere dag moet omdat het over dezelfde mannen gaat... Nu nog hopen dat ze niet hetzelfde kleed heeft gekozen. Dat zou ik dus niet zo leuk vinden.

Maar voor de rest: niet van wakker liggen, ik kan mij voorstellen dat het eventjes schrikken is.

Groetjes,
Lieve

els

Meld misbruik10-7-2006 9:04:37

Een dochter van de nicht van mijn moeder trouwt de week na ons en zij hebben bijna hetzelfde gedichtje als ons op hun uitnodigingen. Gelukkig waren die van ons als eerste de deur uit. Nu kunnen de mensen denken dat zij het hebben afgekeken. Is niet zo, is gewoon toeval.

Groetjes,

Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info