TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
30-6-2012
|
18-10-2011 16:24:42
Hey Katrien
Amai zeg... dat is ook een hele boterham die jullie moeten verteren... maar kop op! Die dag is jullie dag, en laat dit dan zeker niet aan jullie hart komen!
Knuffel Melissa
|
|
dorien
5-5-2012
|
18-10-2011 16:25:39
amai hoe erg!!! vreselijk dat mensen zo kunnen zijn/doen. waarschijnlijk uit jaloezie maar dat zijn broer dat allemaal toe laat versta ik toch ook niet echt :s
hou de moed er in ... jullie kunnen er niets aan doen! jullie nodigen hen ook uit dus kunnen zij hun volwassenheid eens laten zien aan jullie x
|
|
Eline
7-7-2012
|
18-10-2011 16:54:07
Wat een verschrikkelijk mens! Maar bedenk goed dat het ook je schoonbroer is die zich laat doen. Hij ligt precies wel erg onder de sloef. Als hij de trouw van zijn broer belangrijk vindt, kan hij ook voet bij stuk houden. Wie boekt er nu tickets zonder haar man te verwittigen? Ik snap dat je er vooral mee inzit voor je verloofde - ik zou stiekem opgelucht zijn dat ik dat mens er niet bij zou moeten hebben, en met die bruidskindjes komt dat wel goed. Misschien kan hij eens met zijn broer hierover praten en vertellen hoe jammer hij het vindt dat zijn eigen broer er niet bij kan zijn?
En inderdaad, ik vind die 'destination weddings' waarbij iedereen maar duizenden euro's moet betalen om mee te gaan op iemand anders zijn vakantie een verschrikkelijke trend.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
18-10-2011 17:33:33
Zij houdt blijkbaar van "spelletjes"...Weiger dan ook mee te spelen. grtz
|
|
Léonore
4-2-2012
|
18-10-2011 18:08:32
Hallo daar,
Ik zou ook mijn toekomstige de opdacht geven hier met zijn broer over te praten. Mannen onder elkaar zijn gewoonlijk redelijker dan vrouwen.
En jeetje, Aruba? Als er veel jonge mensen in de familie zijn -zoals jij en je vriend met trouwplannen- hebben die dan zomaar het geld om de folies van een ander te betalen?
Over het 'waarom' zou ik niet al te ver nadenken, dat is gewoon jaloezie, erg genoeg...
Groetjes!
Léonore
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
tima
8-9-2012
|
18-10-2011 23:38:45
klees juist mijn epistel en komt een beetje egocentrisch over ik wilde enkel hart onder de riem steken dat je zeker de enigste niet bent het kwam alleen zo bekent voor
|
|
Katrien
12-5-2012
|
18-10-2011 23:45:30
Hoi Tima
Daar moet je niet mee inzitten hoor.. Het komt me allemaal bekend voor... Zo dingen manipuleren om haar in een beter daglicht te zetten en jou in een slechter (jij zou niet naar je metekindje omkijken)... Typisch iets wat mijn schoonzus ook zou doen... Ik blijf altijd maar stilletjes hopen dat zo'n mensen vroeg of laat toch eens het deksel op hun neus krijgen...
Groetjes Katrien
|
|
Jili
12-5-2012
|
19-10-2011 8:33:16
Seg amai... wa voor een mensen bestaan er toch op deze wereld?! 1 woord: jalozie, sjeeezus.... Ik zou echt blij zijn dat ze op vakantie was en der niet bij kon zijn om nog dingen te verpesten of nadien slechte commentaar te krijgen, want bij haar zal waarschijnlijk alles net ietskes beter zijn (of da denkt ze dan toch)
Zit er echt maar niet mee in... maar ik zou toch jouw toekomstige eens met zijn broer laten praten en laten merken dat jullie hem, als enige broer, er natuurlijk wel heel graag bijhebben...
|
|
Sofie
12-8-2011
|
20-10-2011 21:09:43
Ongelooflijk he sommige mensen!
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, wel niet met zo'n dichte familie. Het ging om mijn neef en zijn vriendin. Wij hadden onze datum ook al een jaar op voorhand laten weten zodat iedereen dit kon inplannen omdat het toch in de zomer was en veel mensen op reis gaan enzo. Dus mijn tante is speciaal vroeger op reis gegaan enzo.
Maar ja dus mijn neef... Dit jaar met moederdag zijn we gaan eten met de hele familie. Het enige waar er zowat over gebabbeld werd was onze trouwdag, hoe mijn kleed er ging uitzien e.d... Tot mijn neef en vooral zijn vriendin toekwamen met hun kindje (eerste achterkleinkind voor mijn oma en eerste kleinkind voor mijn tante...) toen moest het allemaal om haar en de baby gaan. ok ja no prob voor mij, ik praatte ook eens graag over iets anders. Toen hebben we dan ook de officiële uitnodigingen uitgedeeld. iedereen was enthousiast en zei niets.
Dan begin juli (toen eigenlijk de bevestigingsdatum al vervallen was) kreeg ik telefoon van mijn neef. dat zij niet konden komen, want ze gingen op reis. Dit vond ik al erg aangezien ik het juist al een jaar op voorhand vermeld had. Maar ja ze hebben misschien dan enkel verlof ofzo... Nadien bleek dat ze samen met haar zus en diens man op weekend gingen naar landal greenparks net over de grens in nederland en dat ze pas dus vanaf 15u ind e namiddag in hun cottage mochten... Had ik dit geweest, ik had al gezorgd dat ik er zeker kon bij zijn op hun huwelijk, met dat weekend zou ik mijn zus gezegd hebben dat we pas zaterdagochtend zouden afkomen.
Ze konden dan tenminste voorstellen van enkel naar de receptie te komen. Zelfs dat niet. Ok soit alles zo gelaten... Er waren nog mensen die niet konden komen...
Tot de dag van de trouw... ik kreeg van mensen die er niet konden bij zijn toch kaartjes, cadeautjes en berichtjes. maar van mijn neef en vooral zijn vriendin dus, wacht ik nog steeds op een berichtje met: proficiat. een kaartje of laat staan een cadeautje verwacht ik al lang niet meer...
Ik ben altijd zeer goed overeen gekomen met mijn neef, maar sinds hij die in huis gehaald heeft is het om zeep. Dat is ook zo'n jaloerse sloerie die iemand anders' geluk niet kan verdragen. Moet zij dan maar weten, ze zal er ver mee komen. maar alé ik had nu op zijn minst toch een berichtje verwacht. Wij zijn uiteindelijk ook naar de doop van hun kindje geweest, cadeautje gekocht, ook bij geboorte al. dus vind het een beetje laag. maar ja ze, tis achter de rug en ik weet nu ook dat die mij nooit meer zullen zien (tenzij bij verplichte familiefeestjes, maar dan zeg ik lekker niets tegen hen ;) )
|
|
Katrien
12-5-2012
|
20-10-2011 22:48:55
Ja Sofie er zijn blijkbaar idd wel meer van zo'n mensen... Ik denk dat we zo wat in dezelfde situatie zitten dat de vrouw van het gezelschap het ons niet gunt dat we gelukkig zijn en een mooie dag beleven... Ik heb er twee dagen buikpijn van gehad maar het is het eigenlijk niet waard...
Gelukkig weten wij wel beter :-)
En idd op familiefeestjes zal ik ook wel nog aanwezig zijn maar zij zal ook uit mij niet veel woorden krijgen :D En ooit zal boontje toch wel om z'n loontje komen zeker...
|
|
tima
8-9-2012
|
3-11-2011 19:10:53
ha katrien is het allemaal een beetje gezakt ? hier heeft mijn schoonzus het kunnen presteren ze is zwanger (gelukkig voor mij moet ze in juli bevallen ) ze zei erbij khad toch nie gedacht dat ik zo vlug zwanger ging zijn dat zal wel ze had ws gehoopt hoogzwanger op het feest te zijn ik ging eventjes nachtmerries hebben nu voorlopig heeft ze nu haar bezigheid voor haar part van de aandacht ;)
|
|
Katrien
12-5-2012
|
3-11-2011 20:19:33
Hoi Tima
Jaja, ik heb me er over gezet... Als ze niet wil komen, dat ze daar blijft :-) Wij doen ons best en hebben ook al het kleedje besteld voor hun dochter (ook een bruidskindje normaal gezien). Hopelijk dat ze dan toch inzien dat wij wel ons best doen... En als ze niet wil bijdraaien, moet zij het weten :-)
Mijn ventje had met z'n broer gebeld en die vertelde ineens doodleuk dat er niet eens iets geboekt was... Dat ze dat altijd last minute doen... Dus heeft ze het echt gezegd om mij de gordijnen in te jagen... Gelukkig heeft ze me er toen mee overvallen en kon ik koeltjes reageren want nu achteraf gezien gunde ik haar echt niet de reactie dat ik teleurgesteld of kwaad zou zijn...
Het zijn echt de schoonzussen die ons leven verbrodden hé ;-) Idd dat zal ze gehoopt hebben om alle aandacht naar haar toe te trekken... Gelukkig voor jou moet ze in juli bevallen... Tegen dan is de baby-hype wel wat over en zal jij heerlijk kunnen stralen!! :D
Ik denk nu maar zo: als wij het ons niet laten raken, en ze merken het, geven ze het toch op want dan hebben ze er geen plezier meer in. Het is niet altijd makkelijk en ik laat me ook in de val lokken om kwaad te reageren op hun jaloerse reacties maar waarom energie steken in kwaad zijn??? Stralen zullen we en daar moeten we onze energie insteken!!! :-)
Groetjes Katrien
|
|
tima
8-9-2012
|
3-11-2011 21:00:53
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|