Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs voor theelichtjes met foto als bedankje

18-10-2011 18:12:27
Hoi Bruidjes en Bruidegommetjes,

Zo, hier ben ik eens terug op het forum :-) Ik kom namelijk met een vraag: ik heb een vriendin die theelichten versiert (met afbeeldingen, tekst...). Ik heb het over de kaarsjes zelf hoor, niet de potjes waar ze in gaan :-) Zij versiert dan de witte oppervlakte van het theelichtje en laat toch het lontje in het midden zodat je deze nog kan opbranden.
Nu kwam ze op het idee om ook voor bruidjes deze dienst aan te bieden, dat de koppels dus theelichtjes met hun eigen foto ofzo op kunnen bestellen en dit dan in een organza zakje meegeven als bedankje, in plaats van of bij de traditionele bruidssuiker e.d..
Maar nu kwamen we op de vraag hoeveel ze hiervoor zou vragen. Ik wilde daarom hier eens polsen wat jullie als bruidjes denken: hoeveel zou je voor zoiets per stuk betalen? (prijs met en zonder zakje)?

Ben benieuwd naar jullie meningen!
Een al 87 dagen gelukkig getrouwde mevrouw Cielen ;-)

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1835

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 18:33:36

ik heb er eens gekocht met een kerstmannetje op. het waren zes stuks en ik heb iets van een 2euro betaald (goede 2 jaar geleden)... maar met een persoonlijke foto kan je misschien nog iets meer vragen? zie ook hoeveel tijd en geld ze er al in steekt e!

Maayke
8-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 18:54:26

tgoh!

ik ben geïnteresseerd, je mag gerust eens haar emailadres geven zodat ik wat meer informatie kan vragen...

Misschien ook afhankelijk van de kwaliteit van de 'foto'. 1 theelichtje vind ik een beetje weinig om als bedanking te geven. Misschien 3 theelichtjes in een zakje, daar zou ik misschien 2 euro voor geven of 2,5 euro als het echt superkwaliteit is...

Laat maar iets weten!

Groetjes!

Kim
4-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 19:39:51

Hoi

Ik zou ook wel geintresseerd zijn ze hoor :). Kben echt op zoek naar origineel bedankje voor de mensen.
e-mail adres ofzo zou ook wel interessant zijn
Ik vind de prijs die Maayke zegt, ook wel nog cava!!!

Groetjes

Maayke
8-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 21:38:19

Ik heb ze nu gezien op facebook...

Moet zeggen dat ik ze niet enkel en alleen zou geven als bedankje, maar eerder als extraatje.

Of op alle tafels leggen, dat zou ook nog mooi zijn.

Of een foto op een apart kaartje en 1 of een paar theelichtjes erbij als bedanking. Op de theelichtjes kunnen dan de kleuren of het thema van de avond staan. Of een tekstje, of de twee namen van de bruid en bruidegom en de datum.

Hopelijk ben je er wat mee.Groetjes, Maayke

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 22:04:34

ik ben ook wel geïntresseerd om meer info te krijgen!

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik18-10-2011 22:24:29

Zou ik ook meer info kunnen krijgen? Deborah.metten@hotmail.com

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik19-10-2011 7:59:09

Hey hey,

Heel tof! Ik zou ook graag wat meer info krijgen, ik zoek nog iets origineels om de tafelschikking te doen.... En had gedacht aan theelichtjes. Maar ik ben daar zelf aan begonnen en het trekt op niet veel moet ik zeggen :-)
Graag eens haar e-mail adres voor meer info?

groetjes!
Ellen

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik19-10-2011 8:43:29

ik heb haaar gisteren toevallig gecontacteerd. je vind al haar gegevens via facebook en haar daar een berichtje sturen. bij heeft ze heel snel gereageerd en ik vind de prijzen eigenlijk héél goed zeker als je andere dingen en prijzen bekijkt. je vind haar onder junique-sonia's giftshop ik ga dit zo goed als zeker bestellen maar ga het wel combineren met zelfgemaakte zeepjes die ik ook via facebook gevonden heb en mij wel een leuk idee leek...

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-10-2011 22:46:51

Hoi Kelly,

Zijn dit de handgemaakte zeepjes van Jessica van GlitGlam? Die zijn super, ik heb er ook al besteld...

Voor alle dames die geïnteresseerd zijn, hier blijven de gegevens:

junique@telenet.be
http://www.facebook.com/sonias.giftshop

Groetjes,
Filipa

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik20-10-2011 7:28:11

ja idd zijn haar zeepjes en het lijkt mij echt super om deze te combineren met de kaarsjes... nu heeft ze weer snoepjes gemaakt ook en deze zijn dan weer ideaal voor de kindjes :-) ik heb dus zo goed als wrs mijn geschenkjes al gekozen hihi

blondina

Meld misbruik20-10-2011 14:37:29

Inderdaad heel leuk die zeepjes.
Mijn dochter had kleine drankjes met een eigen foto etiket met daarop hun namen en de trouwdatum. Kijk maar eens op http://www.drank-bedankjes.be

Johan

Meld misbruik22-10-2011 3:03:34

kijk eens op "kaars-met-foto.be"
daar vind je foto's van gepersonaliseerde kaarsen (verschillende soorten en groottes) en de bijhorende prijzen

dit lijkt me wel iets!

Johan

Inge

Meld misbruik24-4-2012 12:19:55

Ik zou ook graag zo'n theelichtjes laten maken, maar dan voor de communie van mijn dochter. Kan ik meer info krijgen aub

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...