Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in Aruba of Curacao

18-10-2011 20:30:04
Heilaba iedereen,

Sinds kort hebben mijn vriend en ik beslist om te gaan trouwen.

We zijn beginnen zoeken en plannen en eigenlijk zouden we nu heel graag samen met onze twee kindjes naar Aruba of Curacao gaan om daar te trouwen.

Is er iemand die daar ervaring mee heeft ? En hoe zijn jullie dan precies te werk gegaan ?

Ik hoop op wat toffe tips !

Groetjes,

Cis

Cindy
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1263

gwendoline
22-10-2011
 Meld misbruik19-10-2011 7:58:07

hallo,
wij hadden gekeken om in italie te trouwen.maar we hebben dat niet gedaan want dat is dan niet geldig in belgie,dus moet je dan ook ng es in belgie trouwen.hopelyk ben je hier iets mee

groeten

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-10-2011 8:47:18

Ik zag gisteren toevallig op de site van feestzaal Scala (Beveren) dat zij ook buitenlandse huwelijken doen. Er staan enkele voorbeeldjes op hun site van trouwen in de Caribbean, maar misschien kan het ook ergens anders, dat weet ik niet.
http://www.feestzaalscala.be/brochures/folder_tropisch_wedding.pdf

Groetjes
Katrien

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik15-11-2011 18:53:18

Hallo,

Wij hebben enkele weken onze trouwreis vastgelegd. Wij (mijn verloofde en ons zoontje van 4) gaan trouwen in Mauritius. Wij willen het graag heel intiem houden vandaar met onze voeten in het zand ... Wij geven als we terug zijn wel een avondfeest. Vrienden van ons zijn in Mexico getrouwd en hebben er nog geen seconde spijt van gehad! Zij hebben het ons alvast aangeraden. Geen gedoe, alles geregeld, gewoon genieten en JA zeggen natuurlijk! Veel succes! Groetjes Kelly

Cindy
15-9-2012
 Meld misbruik16-11-2011 16:21:17

Dag Kelly,

Voor ons geldt hetzelfde : geen gedoe en zeker van het mooie weer. Ook wij wilden achteraf een avondfeest geven. Wanneer ga jij trouwen ? Via welke organisatie heb jij dit geregeld ?

Veel succes en geniet ervan !

Groetjes,

Cindy

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik16-11-2011 19:35:01

Dag Cindy,

Wij trouwen 4 april 2012. We vertrekken 30 maart, komen 31 maart aan en gaan eerst in "ondertrouw". Dit is in het stadhuis in Port Louis. Alles wordt voor ons geregeld. Dit is een redelijk formeel gedeelte. (Wel nodig om het huwelijk ook in België officieel te laten verklaren) 4 april houden wij dan onze ceremonie op het strand. We hebben hier een weddingplanner die eventuele wensen voor ons regelt en ter plaatse worden we opgevangen door een tweede weddingplanner die in Mauritius alles voor ons in orde brengt.(allemaal geregeld door Mauritiustravel) Wij trouwen via mauritiustravel (www.mauritiustravel.nl) Het is een Nederlands bedrijf, heel correct en snel in het antwoorden en ze regelen echt alles! Wij zijn tot nu toe heel erg tevreden! Het leuke aan trouwen in Mauritius is de zonzekerheid en er trouwt maar 1 koppeltje per dag per hotel! Jullie hebben die dag alle aandacht en de mensen zijn er heel vriendelijk en behulpzaam. In ons hotel is er een kapper en visagiste. We hebben ook een fotograaf. De bruid krijgt een aparte kamer om zich klaar te maken, 's avonds krijgen we een privédiner op een stukje strand. Ik kijk er al naar uit! Lekker romantisch en nergens druk om maken!

Groetjes
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info