Terug naar overzicht
hallo,wij hadden gekeken om in italie te trouwen.maar we hebben dat niet gedaan want dat is dan niet geldig in belgie,dus moet je dan ook ng es in belgie trouwen.hopelyk ben je hier iets meegroeten
Ik zag gisteren toevallig op de site van feestzaal Scala (Beveren) dat zij ook buitenlandse huwelijken doen. Er staan enkele voorbeeldjes op hun site van trouwen in de Caribbean, maar misschien kan het ook ergens anders, dat weet ik niet.http://www.feestzaalscala.be/brochures/folder_tropisch_wedding.pdf GroetjesKatrien
Hallo,Wij hebben enkele weken onze trouwreis vastgelegd. Wij (mijn verloofde en ons zoontje van 4) gaan trouwen in Mauritius. Wij willen het graag heel intiem houden vandaar met onze voeten in het zand ... Wij geven als we terug zijn wel een avondfeest. Vrienden van ons zijn in Mexico getrouwd en hebben er nog geen seconde spijt van gehad! Zij hebben het ons alvast aangeraden. Geen gedoe, alles geregeld, gewoon genieten en JA zeggen natuurlijk! Veel succes! Groetjes Kelly
Dag Kelly,Voor ons geldt hetzelfde : geen gedoe en zeker van het mooie weer. Ook wij wilden achteraf een avondfeest geven. Wanneer ga jij trouwen ? Via welke organisatie heb jij dit geregeld ? Veel succes en geniet ervan ! Groetjes,Cindy
Dag Cindy,Wij trouwen 4 april 2012. We vertrekken 30 maart, komen 31 maart aan en gaan eerst in "ondertrouw". Dit is in het stadhuis in Port Louis. Alles wordt voor ons geregeld. Dit is een redelijk formeel gedeelte. (Wel nodig om het huwelijk ook in België officieel te laten verklaren) 4 april houden wij dan onze ceremonie op het strand. We hebben hier een weddingplanner die eventuele wensen voor ons regelt en ter plaatse worden we opgevangen door een tweede weddingplanner die in Mauritius alles voor ons in orde brengt.(allemaal geregeld door Mauritiustravel) Wij trouwen via mauritiustravel (www.mauritiustravel.nl) Het is een Nederlands bedrijf, heel correct en snel in het antwoorden en ze regelen echt alles! Wij zijn tot nu toe heel erg tevreden! Het leuke aan trouwen in Mauritius is de zonzekerheid en er trouwt maar 1 koppeltje per dag per hotel! Jullie hebben die dag alle aandacht en de mensen zijn er heel vriendelijk en behulpzaam. In ons hotel is er een kapper en visagiste. We hebben ook een fotograaf. De bruid krijgt een aparte kamer om zich klaar te maken, 's avonds krijgen we een privédiner op een stukje strand. Ik kijk er al naar uit! Lekker romantisch en nergens druk om maken! GroetjesKelly