Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Creatieve raad gevraagd

18-10-2011 21:08:19
He trouwertjes in spe,

Ben momenteel een knutselwerkje aan t maken: meer bepaald een groot kader waarin ik puzzelstukjes leg met daarop onze foto's. Het geheel wordt dus een kader met verschillende foto's van ons beiden in puzzelvorm. Nu is mijn vraag.... mijn verloofde denkt dat sommigen erover gaan struikelen dat het niet "door een professional" is gedaan. Niet dat ik een 'knoeier' ben (ik teken ook enzo) maar toch. We zouden het kader aan de inkom van de kerk zetten zodat je de puzzels ziet zodra je binnenkomt. Nu is mijn vraag: zouden jullie zo iets kunnen apprecieren? Of zouden jullie ook iets hebben in zin van "als het niet door een drukkerij is gedaan, laat t dan zo aub". Graag jullie creatieve gedachtjes

Liefs, Veroke

Veronique
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 683

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 21:18:58

Waarom zou dat persé door een drukkerij moeten gedaan worden? Het is net leuk dat het duidelijk is dat je er heel veel moeite en werk ingestoken hebt en dat het dus heel persoonlijk is! :-). De enige reden waarom ik het zou laten drukken door een drukkerij is omdat alles dan langer op de puzzelstukjes blijft zitten (in tegenstelling tot als je het nu gewoon met prit zou vastkleven bvb), maar anders zie ik geen reden hoor! ;-).

Groetjes en nog veel plezier ermee!

Evelien

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik18-10-2011 21:29:04

Oh nee zeg, zelf gedaan is veel origineler! De mensen gaan dit zeker meer appreciëren.

Kijk eens op http://leolexfilmstudio.be . Ga dan naar de filmpjes, kies het fimpje van Claudia en Koen. Op het moment dat Claudia buiten komt, zie je naast de deur ook een collage van hen samen. Misschien een idee?

Léonore

kim
7-7-2012
 Meld misbruik19-10-2011 9:33:37

Ik zou het toch leuker vinden als dit zelf gedaan is dan door de drukkerij...
Dan kan je echt zeggen van 'waaw, IK heb dit gemaakt!'
En als de mensen dan iets zeggen van 'amai, dat is leuk en mooi gedaan',
dan heb je toch echt een trots gevoel hé :)
En zo blijf je ook even bezig moesten de voorbereidingen eventjes stil liggen ;-)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-10-2011 11:13:19

Hoi Veronique,

Wat een leuk idee zeg!
Ik persoonlijk vind het zelf leuker dat het door jullie zelf gemaakt is.
Het geeft nog een extra betekenis aan jullie dienst en dag.
En je mag terecht fier zijn denk ik!!!!

veel groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-10-2011 13:19:21

ik ben ook persoonlijk voorstander van zelfgemaakte dingetjes!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik21-10-2011 8:07:30

Dank je wel bruidjes to be; ik kan nu met een gerust hartje verder knutselen

Liefs,
Veroke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...