Terug naar overzicht
Waarom zou dat persé door een drukkerij moeten gedaan worden? Het is net leuk dat het duidelijk is dat je er heel veel moeite en werk ingestoken hebt en dat het dus heel persoonlijk is! :-). De enige reden waarom ik het zou laten drukken door een drukkerij is omdat alles dan langer op de puzzelstukjes blijft zitten (in tegenstelling tot als je het nu gewoon met prit zou vastkleven bvb), maar anders zie ik geen reden hoor! ;-).Groetjes en nog veel plezier ermee!Evelien
Oh nee zeg, zelf gedaan is veel origineler! De mensen gaan dit zeker meer appreciëren.Kijk eens op http://leolexfilmstudio.be . Ga dan naar de filmpjes, kies het fimpje van Claudia en Koen. Op het moment dat Claudia buiten komt, zie je naast de deur ook een collage van hen samen. Misschien een idee?Léonore
Ik zou het toch leuker vinden als dit zelf gedaan is dan door de drukkerij...Dan kan je echt zeggen van 'waaw, IK heb dit gemaakt!'En als de mensen dan iets zeggen van 'amai, dat is leuk en mooi gedaan',dan heb je toch echt een trots gevoel hé :)En zo blijf je ook even bezig moesten de voorbereidingen eventjes stil liggen ;-)
Hoi Veronique,Wat een leuk idee zeg!Ik persoonlijk vind het zelf leuker dat het door jullie zelf gemaakt is.Het geeft nog een extra betekenis aan jullie dienst en dag.En je mag terecht fier zijn denk ik!!!!veel groetjes
ik ben ook persoonlijk voorstander van zelfgemaakte dingetjes!
Dank je wel bruidjes to be; ik kan nu met een gerust hartje verder knutselen Liefs,Veroke