Terug naar overzicht
Hallo Samory,Persoonlijk denk ik dat je het meeste succes zou hebben met het tweede concept: koken met twee in 15 minuten.Hoewel je duidelijk zegt dat het eerste idee met het spelbord voor het weekend bedoeld is, is koken bij koppels met een druk leven vooral noodzakelijk en liefst zo snel mogelijk achter de rug, ook al is het weekend :) Je besteedt je vrije tijd dan liefst aan andere zaken dan koken, tenzij je met twee heel graag kookt!Alle ja, dat is mijn idee. Ik hoop dat je er iets aan hebt!Léonore
héy Samory,De twee ideetjes klinken erg leuk maar ik sluit mij aan bij de mening van Léonore. Koken behoort een beetje tot de dagelijkse sleur het lijkt me dan ook super leuk om met zijn twee een maaltijd in 15 min. elkaar te boksen.Het eerste idee vind ik ook tof, maar mijn verloofde houdt niet zo van gezeldschapspelletjes ;-)Nog veel succes.Groetjes
hallo,2de versie denk ik!!!succes
hier toch ook de 2de versie...dat zou ik zelf wel nog willen omdat we beiden graag koken!ik vraag mij een beetje af hoeveel recepten je gaat vinden voor traag koken met het eerste!als je een spel moet spelen en ondertussen je ingredienten bewerken enz...lijkt mij nogal moeilijk!mijn menig natuurlijk en ik wens jullie veel succes!
hier de 2de sucees met de opdracht francis
2e versie!! veel succes ermee! :-)
Hallo,ik zou de tweede versie kiezen. Ik zelf heb ook IPO gevolgd in Kortijk.Veel succes nog met de opdracht en je schoolcarrière!!!Groetjes,Aurelia
hier ook het 2de kun je hoofdstuk sexytime erotische recepten kwestie van presentatie maar wel niet vulgair natuurlijk hoofdstuk make up food (om bij te leggen na een ruzietjes )hoofdstuk light my fire libidoverhoogende recepten kwestie ingredienten en het vuur wat op te spijkeren , exotische gerechten zijn dan honeymoon recepten friends for life recepten de recepten die wat langer en ingewikkeld zijn ? hihi tzijn maar ideetjes é kan wel tof zijn met de juiste stijl van presentatie en schrijfwijze zou wel eens een superleuk kadootjes zijn om aan een getrouwd paar te geven
ohja en de tussenbladen met de hoofdstukken op een bruidspaar die ruzie maakt , op hun honeymoon , laken met 4 voetjes die uitsteken allé you get the picture met de juist zet kan dit nog lachen worden ook als je er vlug in bladert
Ik zou ook gaan voor de tweede versie. Ik ben van opleiding leerkracht voeding, en tussendoor spelletjes spelen lijkt me moeilijkn om goede recepten te vinden (want sommige zouden dan hun eten laten verbranden, en dat kan de bedoeling niet zijn :) )Bij het tweede kan je idd veel onderverdelingen maken, ik vond Tima haar idee wel een leuke aanvulling.Ik heb enorm veel kookboeken en wat ik handig vind, is dat je vb. werkt met voorbereiding, bereiding, afwerking. dan zie je duidelijk, wat je eerst al kan doen.werken met foto's in stappen kan ook handig zijn voor de mensen die nog niet echt in een kookput hebben geroerd.ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
2de versie
Goeiemorgen,erg bedankt voor de snelle reacties allemaal, hier ben ik zeker en vast iets mee!Er zitten ook wel leuke tips bij!Samory