Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag even jullie hulp! :)

18-10-2011 21:09:55
Hallo,
ik studeer industrieel productontwerpen, of kortweg IPO, aan de hogeschool te Kortrijk. Daar hebben we een opdracht gekregen om een relatiegeschenk te ontwerpen. Daarbij moet ons groepje een kookboek ontwerpen dat ervoor zorgt dat pasgetrouwden samen gaan koken. En daar ook plezier aan hebben.
Ik kwam met 2 ideeën naar voor:
- Een weekend-gezelschaps-kookboek waarbij je enerzijds een spelbord hebt dat in het kookboek is ingewerkt, en je dan op een trage gezellige manier kookt aan de hand van een gezelschapsspel.
- of een efficiënt-koken-met-2 kookboek. Daarmee bedoel ik een boek waarin je bijvoorbeeld samen kookt in 15 minuten met 2 in plaats van 30 minuten alleen, maar dat dan wederom op een leuke manier zonder hokjesdenken!

Nu blijft de vraag, welk van de 2 gaat ook effectief gebruikt worden door de pasgetrouwde koppels.
Graag had ik jullie ongezouten mening over mijn concepten, en moesten jullie een beter idee hebben hoe we pasgetrouwden samen quality-time kunnen garanderen in de keuken, laat u maar gaan!

Groeten en heel erg bedankt, want deze opdracht is heel belangrijk!

Samory
Sorry dat ik het 2x postte, maar ik had het bij het verkeerde gezet!

Samory

Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1092

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik18-10-2011 21:23:01

Hallo Samory,

Persoonlijk denk ik dat je het meeste succes zou hebben met het tweede concept: koken met twee in 15 minuten.

Hoewel je duidelijk zegt dat het eerste idee met het spelbord voor het weekend bedoeld is, is koken bij koppels met een druk leven vooral noodzakelijk en liefst zo snel mogelijk achter de rug, ook al is het weekend :) Je besteedt je vrije tijd dan liefst aan andere zaken dan koken, tenzij je met twee heel graag kookt!