Terug naar overzicht
Zo leuk!! Ik heb op 8 oktober ook mijn jurk gevonden. Bij mij was het direct raak in Le Chapeau in Antwerpen. Goede service, voelde me direct op mijn gemak! En nu ga ik regelmatig es piepen op de website van mijn jurk en dan voel ik me zo happy!! :-)Geniet er van he!Evelien x
Leuk leuk... ik heb mijn jurk ook reeds gevonden... Alhoewel ik daarna wel veeeeeeeel twijfels gehad heb, omdat ik de jurk op internet niet zo mooi vond :-) hihi... maar natuurlijk is hij wel mooi, want ik kan niet wachten tot het 12-05-12 is om te pronken met mijn droomjurk!Groetjes *
Oooooh leuk leuk! Als ik al die berichtjes lees, kan ik al niet meer wachten tot het volgende week mijn beurt is om op jacht te gaan! Ik krijg al kriebels :o)Supertof!
Nen hele dikke proficiat met je jurk!! Ik vond het eigenlijk wel een beetje jammer dat het voorbij was, hihi! xxxx
geweldig moment e ! amai en in februari al terug... ik pas begin april
Geweldig!Ik heb zaterdag mijn jurk bij maya besteld ;)
@Stephanie: Ja ik had het gelezen! Ook een Eddy K Het is met dat ik jou berichtje las dat ik op de site ben gaan zien van Eddy K en vond er echt mooie jurken tussen zitten en het is er dan ook 1tje van Eddy K geworden!
@ Elke: ze zijn inderdaad prachtig ! Goede keuze gemaakt ;)
heyproficiat met het vinden van je trouwjurk, ik denk dat ik u gezien heb op de modeshow van maya, ikzelf heb eentje gevonden van linea rafaelli, super content.En nu kun je uitzien naar de volgende pasbeurtsuccesxxx vanessa
Ook ik had in mei een kleedje van Eddy K van bij Maya aan :) Geweldig kleedje! Volgende week mag 'k het nog eens aan doen op de bruidsfuif van boetiek Maya, kijk er al naar uit!