Terug naar overzicht
tja daar kunnen wij niet echt meehelpen natuurlijk het enigste dat ik kan aanraden is of op site van winkel kijken staat er soms op of de site van marylise zelf normaal staat volledige collectie hier op let wel het kan zijn dat ze in de winkel zowel kleedjes 2011 als 2012 laten passen dus best op de 2 collecties kijken http://www.marylise.net/collection.php http://www.mariages.nl/nl/bruidsjurken/marylise-2011/ http://www.koonings.com/bruidsmode/marylise/ succes !
Ik heb dat nog al gemerkt dat verkoopsters de namen van jurken niet zeggen. Foto's nemen van jezelf met de jurk mag ook al niet. Wat ik niet goed begrijp. Het zou leuk zijn dat als je twijfelt tussen twee jurken uit verschillende winkels, je de foto's eens naast elkaar kan leggen en zo je keuze maken.
Hey Aurelia,Kan je ook niet eventjes terug binnenspringen in de bruidswinkel?@ Nicky: het is idd wel jammer dat je geen foto's van de jurken mag maken, maar ik denk dat er veel zijn (die niet trouwen) maar toch voor de lol trouwjurken gaan passen. En dan heb je ook nog mensen die een jurk namaken, en met een foto is dit altijd ietsjes makkelijker...
Aurelia,Uiteraard kunnen wij je niet zeggen welke jurk het was . Zelf had ik ook een marylise en was er compleet weg van.Hing aan de jurk in de winkel geen kaartje met prijs en naam van de jurk? Bij de jurken die ik paste was dit wel het geval. (Ben bij Cermo in Turnhout geweest)Op de site van marylise kan je de collecties bekijken in hun brochure.Was het een jurk van 2011 of 2012?@Nicky Het is volgens mij heel normaal dat je geen foto mag nemen van je jurk voor je beslist te kopen. Als je met een foto naar een naaister gaat kost je jurk een pak minder en dat is uiteraard niet de bedoeling van de bruidszaken. Wanneer je beslist te kopen en een voorschot betaald zal de winkel normaal geen probleem meer maken van die foto.
ik wilde toch ook foto's en idd mocht niet waarom tja ws voor bovenstaande reden maar je vind die foto's opt internet ook é voor mij was het meer hoe sta ik er mee want kheb al had met jurkjes je koopt ze en je vind ze mooi en dan krijg je foto's van een feest en vind je jezelf lelijk of veel zwaarder uit zien in dat kleed dus dit wil ik absolut niet voor hebben met mijn trouwjurk
Hey,Persoonlijk is vind ik het ook heel heel jammer dat je geen foto's mag nemen.... Als je hem absoluut wil laten namaken dan, neem je toch alvast de naaister gewoon mé....denk persoonlijk dat foto's weinig hieraan veranderen (het al of niet namaken).Kijk inderdaad op de verschillende collectie's zou ik zeker ook eens kijken op internet tussen de collectie van 2010... mijn kleedje is ook ééntje van 2009...Veel groetjes Ellen
Hallo,heb mij al zot zitten zoeken naar dat kleedje. De verkoopster zei dat het van de nieuwe collectie is, maar ik vind het nergens terug.Ook al collectie 2010 bekeken. Misschien ook eens 2009 uitpluizen.Merci voor de reacties.Groetjes, Aurelia
mja maar het kan inderdaad wel zijn dat je je kleed niet vind op het net. ik heb dat van mij ook echt zitten opzoeken maar vond het ook niet. de verkoopster zei in de winkel al wel dat linea raffaeli dit jaar geen folder heeft gemaakt. veel succes nog! x
Hier ook geen idee van welk merk mijn jurk is. Ze is zelfs al 50% betaald! Ik belde zelfs nog naar de winkel achteraf om te vragen naar het merk, maar ze zeiden enkel 'ja, het staat op onze site.' Beetje bizar... Toch goed checken op mijn eerste pas in december!