Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk opnieuw gezocht

18-10-2011 22:40:10
Hallo,

vorige vrijdag ben ik bruidjurken gaan passen. Ik was wat zenuwachtig maar eens binnen in de winkel ging dat vlug over. Was een beetje overweldigd door de vele bruidsjurken. Na enkele jurken te passen, heb er eentje aangedaan die echt paste van de eerste keer en het was liefde op het eerste zicht.
Het is een jurk van Marylise (heb dan ook enkel Marylise aangedaan behalve 1 jurk).
Heb daarna nog enkele andere jurken aangedaan maar die ene jurk bleef in mijn gedachten.
Ik heb niet onmiddellijk toegehapt omdat ik zaterdag nog naar een andere winkel moest gaan en er graag nog eens over wil nadenken.
Ik heb verschillende malen gevraagd aan de dame welke naam of nummer de jurk heeft maar ze heeft daar niet echt op geantwoord. Graag zou ik de jurk nog eens op internet opzoeken en bekijken.
Heb dan de zaterdag nogmaals gebeld en gevraagd maar ze zegt dat ze de naam niet weet en ook geen foto heeft. Maar hoe kan ze dan noteren welke jurk ik mooi vond. (Ze zei dat ze mijn top 3 ging noteren, dusja).
Nu zit ik hier eindeloos te zoeken naar die jurk. Maar vind echt niet welke het is.
Hoop echt dat ik weten kom welke jurk het is... deze paste onmiddellijk en voelde ik me er fantastisch in.

groetjes,
Aurelia

Aurelia
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2091

tima
8-9-2012
 Meld misbruik18-10-2011 23:24:49

tja daar kunnen wij niet echt meehelpen natuurlijk het enigste dat ik kan aanraden is of op site van winkel kijken staat er soms op of de site van marylise zelf normaal staat volledige collectie hier op let wel het kan zijn dat ze in de winkel zowel kleedjes 2011 als 2012 laten passen dus best op de 2 collecties kijken
http://www.marylise.net/collection.php
http://www.mariages.nl/nl/bruidsjurken/marylise-2011/
http://www.koonings.com/bruidsmode/marylise/
succes !

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik19-10-2011 7:42:20

Ik heb dat nog al gemerkt dat verkoopsters de namen van jurken niet zeggen. Foto's nemen van jezelf met de jurk mag ook al niet. Wat ik niet goed begrijp. Het zou leuk zijn dat als je twijfelt tussen twee jurken uit verschillende winkels, je de foto's eens naast elkaar kan leggen en zo je keuze maken.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik19-10-2011 8:18:36

Hey Aurelia,
Kan je ook niet eventjes terug binnenspringen in de bruidswinkel?

@ Nicky: het is idd wel jammer dat je geen foto's van de jurken mag maken, maar ik denk dat er veel zijn (die niet trouwen) maar toch voor de lol trouwjurken gaan passen. En dan heb je ook nog mensen die een jurk namaken, en met een foto is dit altijd ietsjes makkelijker...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-10-2011 9:12:46

Aurelia,

Uiteraard kunnen wij je niet zeggen welke jurk het was . Zelf had ik ook een marylise en was er compleet weg van.

Hing aan de jurk in de winkel geen kaartje met prijs en naam van de jurk? Bij de jurken die ik paste was dit wel het geval. (Ben bij Cermo in Turnhout geweest)

Op de site van marylise kan je de collecties bekijken in hun brochure.

Was het een jurk van 2011 of 2012?

@Nicky Het is volgens mij heel normaal dat je geen foto mag nemen van je jurk voor je beslist te kopen. Als je met een foto naar een naaister gaat kost je jurk een pak minder en dat is uiteraard niet de bedoeling van de bruidszaken. Wanneer je beslist te kopen en een voorschot betaald zal de winkel normaal geen probleem meer maken van die foto.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-10-2011 9:34:36

ik wilde toch ook foto's en idd mocht niet waarom tja ws voor bovenstaande reden maar je vind die foto's opt internet ook é voor mij was het meer hoe sta ik er mee want kheb al had met jurkjes je koopt ze en je vind ze mooi en dan krijg je foto's van een feest en vind je jezelf lelijk of veel zwaarder uit zien in dat kleed dus dit wil ik absolut niet voor hebben met mijn trouwjurk

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-10-2011 11:11:47

Hey,

Persoonlijk is vind ik het ook heel heel jammer dat je geen foto's mag nemen....
Als je hem absoluut wil laten namaken dan, neem je toch alvast de naaister gewoon mé....

denk persoonlijk dat foto's weinig hieraan veranderen (het al of niet namaken).

Kijk inderdaad op de verschillende collectie's zou ik zeker ook eens kijken op internet tussen de collectie van 2010... mijn kleedje is ook ééntje van 2009...

Veel groetjes Ellen

Aurelia
6-7-2012
 Meld misbruik19-10-2011 12:14:21

Hallo,

heb mij al zot zitten zoeken naar dat kleedje. De verkoopster zei dat het van de nieuwe collectie is, maar ik vind het nergens terug.
Ook al collectie 2010 bekeken. Misschien ook eens 2009 uitpluizen.
Merci voor de reacties.

Groetjes,
Aurelia

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-10-2011 13:46:12

mja maar het kan inderdaad wel zijn dat je je kleed niet vind op het net. ik heb dat van mij ook echt zitten opzoeken maar vond het ook niet. de verkoopster zei in de winkel al wel dat linea raffaeli dit jaar geen folder heeft gemaakt.

veel succes nog! x

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik19-10-2011 20:33:29

Hier ook geen idee van welk merk mijn jurk is. Ze is zelfs al 50% betaald! Ik belde zelfs nog naar de winkel achteraf om te vragen naar het merk, maar ze zeiden enkel 'ja, het staat op onze site.' Beetje bizar... Toch goed checken op mijn eerste pas in december!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info