Terug naar overzicht
heyhier begint het ook te korten, nog 204 dagen, ik kijk er enorm naar uit. ik kijk vooral uit naar het moment dat ik mijn kleed nog eens mag passen om te zien of alles goed is :) veel succes nog, of zijn al je voorbereidingen al achter de rug?
Ja vlug hé en nu nog 198dagen ik vind het ook super dat de teller al maar op 198dagen meer staat, de dagen vliegen! Maar er moet nog zzoooveeel gebeuren zeg!groetjes! Ellen
En ik vind dat dieje teller nu is niets vooruit gaat hé, voor mij mocht het al 12 mei 2012 zijn... maar nee nog 205 dagen geduld :-)Maar eigenlijk vind ik het ook ni erg, want ik heb echt al genoten de tijd dat we verloofd zijn, alles te plannen enzo,.... Wat kan ne mens toch gelukkig zijn...Groejtes *
HallooooootjesHier nog 254 dagen op de teller. Bij mij varieert de snelheid van die teller :-) De ene week denk ik: pffffffff nog zo lang... de andere week denk ik: amai, binnen zoveel maanden is het al zover!Ik ben ooit begonnen met 646 dagen op mijn teller, dus ik kan wel leven met die 254, and still counting :-)
Bij mij nog 219!!
Hier nog 212... Al houden wij het bij een klein feest, er moet toch nog zo veel gebeuren... Het zaaltje was dubbelgeboekt, gelukkig redelijk vlot een andere locatie gevonden... Morgen mogen we gaan kijken...
Hier nog 323 dagen :(... hopelijk gaat het ook snel gaan!Groetjesalessia
Bij mij nog 191 dagen!Toen we de kaap van onder de 200 hadden bereikt hebben we een cava opengetrokken. Om erna samen superhard te gaan stressen over wat we nog allemaal moeten doen, o help.Ik heb er superveel zin in, maar het begint echt te korten en er moet gewoon nog massaal veel gebeuren.Bon, alles op zn tijd hé :-)Jullie allemaal echt superveel succes met de verdere voorbereidingen :-)
Hier nog 225... lijkt nog veel, maar we moeten ook nog zoveel doen he!
we trouwen bijna!!!
hier nog 203 dagen op de teller. ben ook blij als de teller onder de 200 is. Ze zeggen dat het dan sneller gaat gaan.
de dagen blijven nog even lang :) dus sneller? ik weet niet ...