Terug naar overzicht
Geniet van elke seconde van jullie dag!Ik heb nu ook al zenuwen, maar ik moet nog 205 dagen wachten, hihi ;-)Groetjes *
Wij trouwen vrijdag en de zenuwen vallen heel goed mee. Waarschijnlijk komt het nog wel. Tot nu loopt alles volgens plan , geen onvoorziene tegenslagen en zo. geniet van jullie dagje he , het zal snel om zijn x Tania
Gwendoline,hier nog 8 dagen en de zenuwen beginnen nu toch ook te komen. Alles is hier ook geregeld dus daar moeten we ons niet druk om maken. Ik heb alvast homeopatische druppels in huis gehaald moest de stress me uit m'n slaap houden maar dat slapen is nog geen probleem. Het zijn enkel de darmen die er wat last van hebbenGeniet ervan zaterdag en we duimen mee dat het droog blijft!Groetjes
Hoi Gwendoline en Gitte,Wees blij dat je toch kriebels hebt want anders zou dat niet normaal zijn hé Geniet van elke seconde van jullie dagje want het is zo voorbij:-)Ik wens jullie een stralende zon toe en een prachtige dag.Ik kijk al uit naar jullie verslagje en/of foto's heel veel groetjes en veel succes en plezier!!!!!
Veel succes en geniet ervan!Ze geven idd nog mooi weer voor zaterdag, beetje frisjes maar wél met een stralend zonnetje!Ik kijk ook al uit naar een verslagje :-)Groetjes en have fun!!!!!
genieten is de boodschap! en hopelijk is de zon wat goed gezind! x
Hier is zaterdag ook de grote dag...Ik kijk er echt naar uit! Alles zit momenteel volgens plan, dus nog niet veel zenuwen die komen de avond ervoor wel denk ik...Groetjes,Celesta
allemaal al bedankt om te reagerengroeten