Terug naar overzicht
Bij ons ging het eigenlijke bezoek van 15 tot 45 minuten.Veel plezier ermee!
gemiddeld een uurtje zou ik rekenenzoek een keertje op het forum je vind vrij veel topics met vragen terug.
Hey KatrienVeel hangt natuurlijk af van wat jullie willen qua inkleding, catering, ... en wat mogelijk is voor de zaal: dit kan je best al eens afstemmen. Ook qua capaciteit hebben wij gevraagd, indeling van tafels, dansvloer, parkeergelegenheid, ...GroetjesMelissa
bij ons was het toch tussen 45 en 1u30 beetje tezien of er meerdere zalen zijn tegen dat je dan de ronde gedaan hebt vragen :is er een eind uur , welke dranken , verschillende formules eten , hoe zit met betaling (bij ons is het bvb €500 voorschot de rest binnen 2weken na het feest bij sommige zalen moest bijna de helft of zelfs al alles betaald worden voor het feest)is een maitre die alles begeleidwat als het regent wat is het alternatief (als de receptie normaal in de tuin is)wat doen zij van decoratie ? is het bespreekbaar ? wat mag en wat niet is er een huis dj zoja wie is het ? is er een vaste instalatie zoja wat is de huur prijs als je een andere dj neemtvoorziening zoals kluis voor je ontvangen giften , ruimte om eens op te frissen miss stom maar ik heb ook naar de toileten gekeken want moest ik een breed kleed hebben wil ik toch wel int toilet geraken de rolwagen wc is daar ideaal voor
Hoi!Mijn eerste vraag was of er airco aanwezig is :-) het kan nogal warm worden op de dansvloer en ook of er proefavonden zijn, want ik weet graag vooraf hoe lekker het eten is en de wijnen smaken.En qua tijd dat je aan zo'n bezoekje besteed, ik denk zo gemiddeld 30 minuten, tenzij je natuurlijk hopen vragen hebt. GroetjesKristien
Bedankt voor jullie tips!