TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
22-9-2012
|
19-10-2011 10:19:26
Hey Swetlana,
WIj zijn ook nog geen kijken in Kasteel Coninckxdock in Gentbrugge, heel vriendelijke mensen, maar het kasteel, de zaal zelf en de mogelijkheden tot menu/eten waren niet onze stijl, misschien kan je daar eens proberen? Auberge du Pëcheur zijn wij ook gaan bezoeken en was een heel grote kanshebber voor ons, ware het niet dat je 3 keer van zaal moet verhuizen met je volledige gevolg... de receptie in een aparte zaal, het diner in een aparte zaal, en het avondfeest in een aparte zaal.... Anders qua eten en omgeving wel meer onze stijl. Caiperinha in Merelbeke hadden wij ook bezocht, maar dat was bij ons een tegenavller....
Succes nog! Groetjes, Annelies
|
|
Severine
26-5-2012
|
19-10-2011 11:29:13
hey,
wij trouwen in kasteel sanderling in De pinte.... echt een aanrader!!
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
|
|
Eline
7-7-2012
|
19-10-2011 12:44:37
Dag Swetlana,
Waarom is die datum zo belangrijk voor jullie? Ligt er al iets anders vast? Bij de zalen loont het wel de moeite om een beetje flexibel te zijn met de datum.
Groeten
|
|
Lien
20-6-2010
|
19-10-2011 12:48:54
Dag Swetlana, Misschien een kans bij www.hofvandeputte.be dit is een feestzaal in Zegelsem, deelgemeente van Brakel, het is niet zover van Oudenaarde. Ik zou zeker eens bellen, misschien is er nog plaats.Groetjes en succes.
|
|
aurélie
16-7-2011
|
19-10-2011 14:13:22
Dag Swetlana,
Wij zijn getrouwd in D'Hulhaeghe, was absoluut een aanrader! Super ontvangst, heerlijk eten, alles tiptop :-)
Groetjes!
|
|
isabel
14-7-2012
|
19-10-2011 19:05:26
Hey Swetlana,
ik trouw op 14 juli 2012 in D'hulhaege. Ik vond de ontvangst super en ik heb al veel goede reactie's gehoord prijs/kwaliteit.
@ Aurélie : ik ben blij dat ik blijkbaar een goede keuze gemaakt heb :-) Mag ik ff iets vragen? Normaal gaat de receptie boven door bij goed weer op het terras daarbuiten en bij slecht weer in de zaal. Nu vonden wij het terras beneden (achter de feestzaal) veel mooier en zouden we het daar willen doen voor de receptie, is dit een mogelijkheid?
grtz Isabel
|
|
Nellie
20-4-2013
|
21-10-2011 20:02:51
Hey,
Wij hebben ook feestzaal D'hulhaege. Ik denk wel dat we een goede keuze daarmee gemaakt hebben!!!
@ Isabel: Ik had het gebruik van de receptieruimtes als volgt begrepen: Het terras beneden aan de zaal wordt gebruikt wanneer het met zekerheid goed weer is. Wanneer het slecht weer is wordt natuurlijk de zaal boven gebruikt. Indien het kwikkelkwakkelweer (kans op regen) dan gebruiken ze de zaal boven maar zetten het terrasraam open zodat de mensen ook buiten kunnen gaan. De zaal boven is dan eigenlijk een vluchtmogelijkheid. Zo dacht ik dat het was... Ik heb ook nog wel een vraagje. Hebben jullie een feestzaalovereenkomst gekregen met de belangrijkste afspraken erin? Wij hebben via email bevestigd en onze gegevens doorgestuurd maar nog niets terug ontvangen. Ik had nu wel graag de overeenkomst op papier gekregen... Weten jullie daar iets meer over? Moet je hier specifiek naar vragen?
Groeten, Nellie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|