TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
19-10-2011 11:41:31
Misschien moet je gewoon allebei een keertje passen. Ik heb voor mezelf gemerkt dat een trouwjurk aandoen toch echt wel iets anders is dan een gewoon kleedje of op foto.
Ik vind het niet raar dat je kiest voor een broekpak, er zijn nog mensen die trouwen in een broekpak, toen ik aan het passen was was er een dame naast mij die ook een broekpak aan het passen was.
Ik denk dat de keuze bij jou ligt, maar denk er goed over na.En eens je je beslissing genomen hebt, blijf erbij wat je collegas ook zeggen.
Wat zegt de verloofde ervan? ( mss ook een belangrijke factor)
|
|
ilse
7-8-2010
|
19-10-2011 12:14:13
Hey Tine, Een vriendin van mij is in "gewoon" kleren (broek met mooi topje - wel niet uit suitecollectie) getrouwd en een week voor de trouw wou ze ineens een jurk. Ze heeft het uiteindelijk toch niet gedaan en ik denk dat ze er nog steeds spijt van heeft. Ik zou zeggen gewoon veel verschillende dingen passen en dan kiezen voor hetgeen je het meeste aanspreekt en waar je zelf het beste gevoel bij hebt (de veelbesproken wow factor ). En zoals Sara al gezegd heeft, een trouwjurk aandoen is iets hééééél anders dan een gewoon kleedje...dus je zou wel eens aangenaam verrast kunnen zijn als je zo'n jurk aanhebt. (ik dacht ook dat ik er nooit mee zou staan....heb ik mij vergist! ) Laat je ook niet misleiden door het feit dat je geen chique trouwfeest geeft... een bruidje moet/mag stralen op haar dag ongeacht het soort feest! Groetjes, ilse
|
|
Effie
28-4-2012
|
19-10-2011 12:29:16
Hoi Tine,
Het is idd gewoon een kwestie van passen, proberen en zien waar je je echt goed mee voelt. Mijn zus is afgelopen zomer getrouwd, wou het ook heel intiem houden en vond daardoor dat het niet paste om een witte lange jurk aan te hebben. Wij dus op zoek naar een leuk alternatief en het ging een kort, gekleurd jurkje uit een feestcollectie worden. hoewel ze met veel mooi stond was het altijd nét niet wat ze wou. Uiteindelijk heeft ze toch een witte jurk geprobeerd met wat kleur in (meer voor de lol) en voila, ze was compleet verkocht. Op haar trouwdag zelf straaaalde ze en zag ze er af uit! Ook zei ze dat de jurk voor haar ook echt een knop had omgedraaid van kijk, ik ben écht wel de bruid vandaag en ik ga hiervan echt genieten!
Dus gewoon doen waar je zin in hebt! Het is tenslotte trouwen en hoewel velen het graag minimaliseren vind ik het toch echt een speciale dag waar je ten volle van mag genieten op jouw manier!
Veel succes!!!!
|
|
Dorine
|
19-10-2011 13:31:15
In de collectie van An Drios, zitten er, normaal gezien toch, broekpakken. Speciaal voor bruidjes, met een mooi topje dat gemakkelijk kan afgedragen worden nadien. Zit onder de collectie van Jarice. Of Talyna Lyn, is ook bruidsmode volledig op maat gemaakt en heeft ook broeken. Kortom, als je liever een broek draagt niet twijfelen, het is jou dag!! En een mooi broekpak in een mooie stof met een feestelijk tintje, waarom niet?!
|
|
Gitte
28-10-2011
|
19-10-2011 14:23:16
Je kan ook een korte trouwjurk kiezen als je een lange trouwjurk wat té vindt. Daar zitten ook wel héél mooie tussen die net dat ietsje meer zijn dan een gewoon feestjurkje.Als je graag een broek draagt zal je vast ook wel iets vinden. Ik denk dan aan de tweedelige jurken van Linea Raffaelli maar met een broek dan. Die tops zijn altijd wel héél mooi. Ga wat passen en kijk waar je je het beste in voelt.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
19-10-2011 15:22:11
Wij hebben het redelijk simpel gehouden en ik had ook geen kleed. Ik heb daar geen spijt van, maar het is natuurlijk een beslissing die je zelf moet nemen.
|
|
tine
19-5-2012
|
19-10-2011 16:54:07
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik zal zoals jullie zeggen, jurken passen, en broeken+tops passen... Ik zie wel wanneer ik het waaw-gevoel heb... Broek of jurk, het wordt onze dag, niemand moet er iets op zeggen... Heel erg bedankt voor de hulp!!
Groetjes Tine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|