Terug naar overzicht
Good luck!Ik heb het mijne daar gevonden, en heb véééél winkels afgelopen. Mijn mama en ik zijn daar supergoed ontvangen, sfeer was echt aangenaam en ik mocht de winkel rondlopen en zeggen welke ik wou passen en welke niet. Have fun!!
Ik passeer daar elke dag als ik naar m'n werk ga, er hangen weer heel wat mooie dingen voor :)Ik had hier op het forum gelezen dat ze daar wat 'pusherig' zouden zijn, maar dat is heel goed meegevallen vind ik. De algemene toon was misschien wat stijfjes, ze zijn vrij serieus vind ik. Ik had gelukkig een jonge verkoopster-in-opleiding en daar was ik wel blij mee :p Het mag er van mij wel wat losser aan toe gaan als je daar in je ondergoed jezelf in een veel te grote jurk staat te hijsen en de verkoopster aan je zit te sleuren en overal speldjes steekt :)Ik mocht ronduit zeggen wat ik lelijk vond en er werd ook echt wel geluisterd. Ik mocht ook, voor de lol, een ongelooflijk dure veel te frullerige jurk aantrekken! En die verkoopster slaagde erin om tussen die witte tulen massa toch een jurkje te halen dat ik geweldig vond! Ok, verkoperspraatjes horen er bij, maar wees gewoon jezelf, laat je niks aanpraten en geniet ervan!!