Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ORIGINELE TROUWBELOFTEN??

19-10-2011 13:29:57
Hellow brides,

De titel zegt het al: ik ben op zoek naar originele trouwbeloften. Ik heb al geprobeerd om ze zelf te schrijven maar dit lukt toch niet helemaal. Ik vroeg mij af wat jullie zeggen als trouwbeloften? Het misboekje is bijna af en dan kan ik het al eens doorsturen naar de pastoor :-). Weer een check van mijn lange to do lijst ;-)!

Groetjes!

samira
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1378

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik19-10-2011 15:00:50

Hey Samira,

ik vond dat ook niet gemakkelijk, maar het is toch het beste als je ze helemaal zelf schrijft hoor. Ik wil de mijne gerust eens doorsturen als voorbeeld, maar eigenlijk is dat wel super persoonlijk. Als je je email adres geeft, dan mail ik ze je door (het lukt me niet om een privé bericht te sturen).

Groetjes,
Hanne

samira
12-5-2012
 Meld misbruik19-10-2011 15:45:40

Hey Hanne,

Mijn e-mailadres is samiragoutsmet@hotmail.com. Alvast bedankt om het door te sturen, msh krijg ik hierdoor meer inspiratie ;-)!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...