TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-12-2011
|
19-10-2011 19:55:34
Hoi Carmen,
uitnodigingen versturen , zijn gisteren aangekomen mijn schoenen zijn vandaag binnengekomen- en ze zijn super mooi proef make up en haar - 8 november tweede pas - 8 november PASTOOR te pakken krijgen misboekjes afdrukken ( daarvoor ok pastoor nodig) ringen gaan passen - 9 november en ok geven voor verdere afwerking notaris - 9 november schoenen, hemd, das, sokken, manchetknopen partner bontenstola laten maken menu kiezen lunchlocatie vastleggen extra paar kousen voor mij
bedankjes bestellen
de Kerstboom zetten
rode loper afhalen
kerstrozen en kaarsen voor de rode loper
huwelijkskaars
pfffffffft echt nog massaal veel werk ...
|
|
Léonore
4-2-2012
|
19-10-2011 20:41:50
Hallo Sarah en Carmen!
Ik ben echt wel blij eens iemand te horen die ook in de winter trouwt!
Wat moet ik nog doen:
-grootouders en schoonmoeder aankleden (zie eerder berichtje ;) ) -misboekje afwerken -proef make-up en haar begin december -uitnodigingen zijn klaar, moeten alleen nog gepost worden -notaris 23 november -openingsdans choreografie begin januari -afspraak ceremoniemeester allerheiligenverlof -afspraak tafelindeling en vastleggen menu allerheiligenverlof -schoentjes bruidsmeisjes (net zoals jij! Laat me weten waar je er gevonden hebt... Heb geen idee) -bloemen in de kerstvakantie
Nog veel werk dus, maar heb momenteel ook zo het gevoel dat ik buiten het misboekje niet echt veel kan doen tot november-december. We trouwen op 4 februari.
Groetjes!
|
|
Carmen
12-1-2012
|
19-10-2011 20:45:33
Mijn uitnodigingen zijn voor een deel al de deur uit, kheb ze zelf gemaakt dus daar moest ik niet op wachten.Wij zijn al drie keer bij de pastoor geweest, nog ene keer te gaan en dan doen we de ondertrouw (was normaal laatste keer maar dan was hij ons vergeten omdat hij later die dag een afspraak had in Leuven en ...). Mijn proef make-up en haar is de 7e november! Al een idee hoe je het wilt? Onze ringen zouden binnen 3 weken klaar zijn. Partner moet hier voor zichzelf zorgen, kleding en schoenen en .... Extra kousen enzo daar denkik nu nog niet aan. xxx
|
|
sarah
17-12-2011
|
19-10-2011 21:13:41
Hey Carmen, al drie keer??? Ik heb die van mij nog altijd niet gezien! Enkel het berichtje dat hij mij niet vergeten is. Tof zenne... Ik word er gek van. Uw uitnodigingen al buiten? amai dat is ook snel. Ik geef morgen mijn eerste af Ivm kapsel Ik weet al hoe ik het wil , heb een prachtige haarspeld van stephanie browne die erin verwerkt gaat worden.Zeer klassiek , lage dot met volume op de kruin. De kapster had vorige week wat tijd te veel, en heeft snel en kostenloos al een eerste try out gedaan. Dit gaat dan op 8 november verder uitgewerkt worden.
|
|
Carmen
12-1-2012
|
19-10-2011 21:43:50
Ja, de eerste keer was een kennismaking, 2e keer verbetering van het misboekje, en dan maandag was 3e keer en gingen we normaal ondertrouw doen dat nu uitgesteld is omdat hij ons vergeten was. Ik wil ook een dot, en langs onder komt dan mijn sluier. Maar ik denk ook helemaal onderaan lossen krullen te hebben. Trouwen jullie met een huwelijkscontract? (omdat jullie naar notaris gaan?)
|
|
Carmen
12-1-2012
|
19-10-2011 21:45:46
En ja onze uitnodigingen zijn op tijd weg, maar wij trouwen in de week. Er zijn dus mensen die verlof moeten aanvragen. Is jullie dagplanning al volledig af?
|
|
sarah
17-12-2011
|
19-10-2011 22:06:46
Ah een sluier . Ik zie super graag mantilla's echter heb het vorige week geprobeerd. En op mijn jurk is het zoals een tang op een varken.Zeer jammer,vanvoor was het prachtig, vanachter echt een rommel. Ja wij trouwen met een huwelijksovereenkomst.
|
|
Fleur
17-12-2011
|
20-10-2011 9:31:20
Hoi, Nog iemand van 17-12 hier!
Al gedaan: - kleed gepast, mag het op 24 november ophalen, evenals bijgaand bontje - schoenen zijn binnen: moeten nog ingelopen worden - kostuum en schoenen zijn besteld, moet afgehaald worden, geen idee wanneer - ringen zijn besteld, gingen we normaal zondag halen, maar ze zijn nog niet af, grr.. - Bezig met uitnodigingen te versturen en af te leveren
Nog te doen: - bedankjes: wachten op bestelling - bedanking voor getuigen, ceremoniemeester en ouders - dagplanning overlopen met ceremoniemeester en fotograaf - Nog wat versiering voor in huis - lunch regelen - champagne halen - kerstboom zetten - proefmake-up en kapsel: 15 nov - suitekledij kiezen ; nu zaterdag - menu bespreken met zaal en uren + tafelschikking doorgeven - vervoer: zondag vastleggen - liedjes voor gemeentehuis kiezen - badkamer afwerken/inkomhal behangen (ja wij zijn ook nog eens aan het verbouwen :-)) - binnenlocatie fotoshoot bevestigen - openingsdans kiezen
Ook nog veel werk dus. Ik droomde deze nacht dat ik daar stond op mn feest, met enkel een rokje en een topje, omdat ik geen kleed had. En iedereen was zo chique gekleed haha...
Jaja ik begin toch stilaan zenuwen te krijgen hoor! Veel succes
|
|
Debo
17-12-2011
|
20-10-2011 11:48:49
hier nog iemand voor 17/12
Al gedaan: - schoenen ok, moeten nog ingelopen worden - kostuums zijn besteld voor bruidegom en suite - ringen zijn besteld, gaan bellen als ze klaar zijn - uitnodigingen zijn besteld en komen deze week binnen - menu avondfeest vastgelegd - afspraken gemaakt met de zaal over welke dranken er zeker moeten zijn (bv bij ons moet er zeker vedett zijn, de zaal moet dat speciaal voorzien want hun brouwer heeft dat niet) - lunch voor suite vastgelegd - bloemen besteld - babysit geregeld - kledij voor het grootste deel van de suite - vervoer ligt vast - dj ligt vast en weet wanneerhij kan opstellen - openingsdans ligt vast - proefmake-up - vastleggen zangeres voor de kerk, wel nog liedjes kiezen
Nog te doen: - bedankjes, zijn er nog niet uit wat we gaan doen - bedanking voor getuigen en ouders - afspraak met ceremoniemeester om alles te overlopen - met fotograaf eens samenzitten + goede locatie voor fotoshoot - tafelschikking, maar dat kan pas als iedereen bevestigd heeft - muziek en boekje voor de kerk + nog eens langsgaan bij de pastoor - kleertjes voor ons dochtertje dat gedoopt wordt in dezelfde mis, maar dat kan ook niet veel op voorhand want die kleintjes groeien zo snel - menu's zelf maken, die gaan we niet laten drukken - met kapster overleggen voor kapsel - uitnodigingen schrijven en bezorgen - versieringen voor de kerk, ik twijfel nog over balonnen - tafeldecoratie voor de zaal (er is iets voorzien van de zaal zelf, maar ik weet niet of ik zoiets wil laten doen door iemand anders..)
je ziet, ook nog werk aan de winkel, een geluk dat ik in zwangerschapsverlof ben!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|