Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen besteld

19-10-2011 20:53:58
hallo bruidjes

gisterenavond ben ik nog na het werk naar fede di oro geweest , daar toegekomen om 21.30 en we gingen gewoon eens kijken.

Maar ja die ééne ring had het hem gedaan, ik wil geen tradionele ring, ik wilde eens iets anders.

Maar ja ik kies dan ook meestal het duurste, zoals de meest vrouwen denk ik dan, wel mits wat aanpassingen viel hij helemaal in budget.

Ik moest normaal nog naar iemand die een proefmodel moest uittekenen maar ze zijn daar zo vriendelijk bij fede niet opdringerig leuke sfeer en ja mooie juwelen.

Kijk er al naar uit om hem te dragen.

vanessa
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 698

gwendoline
22-10-2011
 Meld misbruik20-10-2011 7:44:41

hallo
onze trouwringen komen ook van daar.we zyn ze dinsdag gaan halen en ze zyn echt mooi.helemaal zoals verwacht.dat zal by jullie ook zo zyn
groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...