Terug naar overzicht
Dag Hanne,het petekindje van mijn verloofde was op bezoek (kindje van kameraden). Toen we vertelden dat we gingen trouwen zei de moeder meteen: "Ooh wat leuk, dan kan je bruidsjongen zijn!". Wij waren dit wel van plan maar hebben dus niks moeten vragen...
an : wel ergens spijtig dat je het niet zelf kon vragen! wij hebben het met een zakje snoep gevraagd :)
Heyhey!Wij hebben 2 beertjes gekocht die een 'vestje' aan hadden... Op dat vestje hadden we laten drukken 'Wil jij ons bruidskindje zijn?'Als we binnen kwamen,staken we dat natuurlijk achter onze rug en haalden we het te voorschijn.. Iedereen was laaiend enthousiast!Wij hebben het dus nu al gevraagd met nog meer dan een jaar te gaan,kwestie van op tijd te zijn ;-)Groeten
Hey,wij hebben bij 'het kriebelend idee' in Aalst gekleurde tubes gaan halen met de tekst "wil jij ons bruidsmeisje zijn?" "wil jij onze bruidsjongen zijn?", in de tube hebben we kleurpotloodjes gestoken waar opstond "HET IS FEEST!" :-)
wij vragen het komende zondag wanneer ze op bezoek komen (kindjes zijn momenteel 1 en 3). Ik heb een sepia canvas van hen laten maken (elk apart).We geven de ouders een 'vacature' met gezocht: bruidskindjes: de taken die ze moeten doen, hoe ze een 'verloning' krijgen enz enz... op het laatste staat geschreven: in bijlage vinden jullie een portret aan welke uiterlijke kenmerken ze moeten voldoen, dan geven we de canvassen af...
Wij hebben 3 bruidskindjes.1 ervan is mijn metekindje en dat heb ik gewoon aan de mama zo gezegd dat ik hoop dat diaz dan zou mogen voorlopen. En die was direct enthousiast. De andere 2 zijn het jongste nichtje en neefje van mijn aanstaande. Aan hen hebben we het gewoon zelf gevraagd of ze het zagen zitten om onze bruidskindjes te zijn en nadat zij akkoord waren hebben we de ouders eigenlijk ingelicht ;)x