Terug naar overzicht
Dit is (momenteel) onze keuze:intrede suite: Lou Reed - Perfect Dayintrede bruid: Enya - Only TimeMijn dooppeter zal mij naar het altaar brengen, want mijn papa is al enkele jaren overleden. Daarom dat het liedje ook niet echt een vader-dochter nummer is.Indien dat voor jullie wel het geval is, vind ik het nummer van Marco Borsato (Dochter, dacht ik...) héél mooi.
En gaf me vlinderlichte kusjes waar haar moeder bij was Ze stopte witte bloemetjes in haar haar Breng me naar het altaar, papa Het wordt tijd Heb ik geen mooie bruidsjurk, papa Papa's huilen niet Oh, bij alles wat ik verkeerd heb gedaan Moet er iets goed zijn gegaan Omdat ik elke ochtend haar liefde en vlinderlichte kussen ontvang Ik zou God niet om meer kunnen vragen Dit is wat liefde is Ik weet dat ik haar moet laten gaan, maar ik zal altijd denken aan Elke omhelzing in de ochtend en aan vlinderlichte kusjesals u papa je wil weggeven vind ik dit een zeer mooi lied : stuk uit ... Butterfly kisses (Bob Carisle / Westlife). mijn vader kan dit emotioneel niet aan en omdat wij een alternatieve viering hebben vind ik het wel kunnen dat ik met mijn verloofde naar voren stap :)
ik ga heel klassiek binnenkomen met de canon van Pachelbel.
Hier nog zo'n klassieke ;)
Enya - Only TimeDie is wel heel mooi eh