TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
19-10-2011 22:33:42
Hey, ten eerste een heel dikke proficiat met jullie trouwplannen! Ik zou als hapjes toch iets 'chiquer' kiezen, ik denk hierbij aan een carpaccio, een toastje of een soepje, ganzenlever... dit is wat wij ongeveer hebben gekregen op een huwelijk deze zomer. En over de prijs per persoon aan consumptie kan ik je zeggen dat 18.25 euro een redelijke prijs is. Wij betalen 18.5 euro per persoon tot het einde van het feest!
Groetjes Alessia
|
|
Hanne
1-10-2011
|
20-10-2011 8:23:44
Hey,
die drankprijs is inderdaad heel redelijk. Wij betaalden voor 5u 19€ per persoon (hier waren wel verschillende zware bieren bij inbegrepen).
Wij hebben ook een dansfeest gegeven zonder eten. Onze indeling zag er zo uit: 20u: start vrijzinnige viering (in een zaal naast onze feestzaal) 21u: receptie 22u30: openingsdans 23u: opening buffet met allerlei Italiaanse hapjes (Italiaanse vleeswaren, bruschetta's, kleine porties lasagne, tortelloni, penne met zeevruchten, carpaccio,...) 1u30: kelners kwamen rond met puntzakjes met frietjes
Dit concept was een groot succes, onze gasten waren hier heel enthousiast over en kwamen heel de tijd zeggen hoe goed ze het vonden en dat ze blij waren dat ze niet een halve avond aan tafel moesten slijten. Er is ook enorm veel gedanst geweest. Zoals onze DJ voorspelde, is het dansen zelf wel pas tegen 23u30 op gang gekomen. Eerst heeft iedereen ervan geprofiteerd om met iedereen te babbelen en de hapjes te proeven.
Hopelijk ben je hier iets mee, veel plezier met de voorbereidingen! Hanne
|
|
Kim
18-8-2012
|
20-10-2011 11:51:59
Wij doen gewoon een dessertenbuffet, dat wordt geopend nadat de gasten voor het dansfeest zijn aangekomen. Of we later nog iets anders geven zijn we nog niet uit. Groetjes, Kim
|
|
kim
7-7-2012
|
20-10-2011 13:48:21
Hey! Proficiat met jullie plannen, spannend! :-) Wij geven 's avonds ook een dansfeest, met dessertenbuffet! (omdat we daarvoor met heel de familie al gaan eten, en het daarna vooral vrienden zijn die komen... en die dansen liever dan te eten)
Verrassingsbroden, kaasbuffet, warme/koude hapjes... is ook allemaal leuk! Het hoeft daarom toch niet chique te zijn. Zo'n simpele dingen kunnen ook 'chique' gepresenteert worden hé :-)
Veel succes met de voorbereidingen, groetjes!
|
|
Sanne
9-7-2011
|
22-10-2011 16:22:12
Ik ben eens op een dansfeest geweest waar er eerst met receptiehapjes werd rondgegaan, gewoon van die gefrituurde snacks, dus niks chiques. Later was er ook een kaastafel met broodjes en fruit.
|
|
Kelly
4-4-2012
|
16-11-2011 20:45:59
Hallo,
Wij geven ook een dansfeest. Wij laten een frietkar komen en onze gasten kunnen dan à volonté frietjes en snacks eten. Ik twijfel nog om een chocoladefontein te plaatsen. Wij hebben geen zitplaatsen, alleen staantafeltjes. Veel plezier!
Groetjes Kelly
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |