Terug naar overzicht
10.15u: haar & make-up bruid
12.00u: trouwjurk aandoen
12.30u: aankleden bruidegom en kindjes
13.00u: fotografe arriveert
13.30u: suite wordt verwacht bij ons thuis
14.15u: vervoer arriveert, versieren auto’s met bloemen en lintjes
14.45u: vertrek naar het stadhuis
15.00u: plechtigheid stadhuis
15.45u: plechtigheid + drink stadhuis gedaan
16.00u: vertrek naar fotolocatie met 'suite'
18.00u: fotoshoot gedaan
19.30u: aankomst avondgasten, ontvangst met drankjes en tafelhapjes
20.00u: start Vip Unique Receptie (soort walking hapjesbuffet) + grill
22.30u: dessert
23.00u: openingsdans + start feest
Als ik het goed begrijp is de Vip Unique Receptie voor iedereen? Jullie doen dus geen apart eten voor familie?
Inderdaad, we voorzien voor iedereen hetzelfde feest en doen geen aparte receptie. Wie niet belangrijk genoeg is of we niet goed genoeg kennen om voor de ganse avond te vragen vragen we ook niet apart.
Hey Elsie,dit ziet er echt heel goed uit. Overal vrij ruim gerekend, maar dat kan je wel gebruiken op zo'n dag, want er is altijd wel iets dat anders loopt dan gepland/verwacht. Het enige wat ik me afvraag, is wanneer jullie 's middags eten? Zijn dat broodjes samen met de suite, om 13u30? Anders zou ik dit wel nog expliciet inplannen.Wij hebben 's middags samen met de suite gegeten, en dan 's avonds kwam ook iedereen van begin tot einde. Veel positieve reacties op gekregen en zeer aangenaam voor jullie omdat je dan niet opnieuw moet gaan "groeten".Groetjes
Ik vind het precies een beetje raar dat je je trouwjurk zo vroeg aandoet terwijl de bruidegom en de bruidskindjes nog niet klaar zijn. Ik wacht daar zo lang mogelijk mee eigenlijk. Jij bent eigenlijk al een uur klaar voor de fotograaf komt en 1,5u voor de suite komt,bijna 3u voor jullie moeten vertrekken naar het gemeentehuis. Dat is het enige dat ik persoonlijk een beetje zou veranderen.
@Gitte: Daar heb je inderdaad een punt, eens zien of ik die twee niet beter switch. Want mama zal zeker mogen helpen met de kindjes en met de aanstaande bruidegom :-)@Hanne: heb ik inderdaad nog niet aan gedacht. Zal ik nog ergens zien in te plannen ...Thx voor de feedback!
Elsie,Ja lijkt mij niet gemakkelijk met je jurk al aan. Ik weet niet hoe oud je kindjes zijn maar die van ons zijn 3 en 8jaar en kunnen toch nog wat hulp gebruiken en ik vermoed dat de jongste nog aan mijn been zal hangen tot oma haar even kan bezighouden vandaar dat ik het later heb gepland. Geniet nog van het plannen,het komt allemaal wel goed!