TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
20-10-2011 8:03:43
Hey Liesbeth, Probeer te genieten van het gaan passen want het is écht wel leuk. Ik ben ook totaal geen shopholic en had ook heel veel schrik om er aan te beginnen omdat ik dacht dat zo'n kleedje mij nooit ging staan maar dat is super meegevallen hoor! Ik moest mij wel geen zorgen maken of mijn toekomstige het mooi vond want die is gewoon mee gaan kiezen Geloof me als je een jurk kiest die helemaal bij je past en waar je in straalt, zal je ventje je sowieso mooi vinden hoor... Ik kan alleen de tip geven om héél veel te passen, ook dingen die op de kapstok maar niks lijken. Er is zoveel keuze, je vindt heus wel iets dat bij je past, maak je geen zorgen. Groetjes, ilse
|
|
Sara
6-10-2012
|
20-10-2011 9:12:58
Hey Liesbeth,
ik heb ook uren en dagen lopen stressen over kleedjes passen, bij mij vooral omdat ik een grote maat heb en dat die kleedjes allemaal te klein gingen zijn etc. En mijn eerste ervaring was ook niet zo positief met kleedjes passen. Maar dan de tweede keer ging het veel beter, ik had een hele goede verkoopster en ze zijn echt lief. En net zoals hierboven als gezegd is als het HET kleed is ga je sowieso mooi zijn.
Ik ben 2 keer alleen een winkel binnen geweest maar uiteindelijk de echte pas keren toch iemand meegenomen.
Om je ene beeld te geven, ik ben een bepaalde winkel zeker 4 keer voorbijgelopen eer ik binnen ging maar eens binnen valt het super mee. gewoon er voor gaan en hey kleedjes passen is best wel fun en ook grappig.
|
|
Nancy
19-5-2012
|
20-10-2011 9:23:39
Kan het alleen maar beamen. Ik winkel zelf absoluut niet graag. Als ik een winkel binnenstap heb ik meestal kleren bij voor de kinderen en niks voor mij. Ben ook niet van de magersten maar ik vond het bruidskleren passen echt wel leuk. Is ook iets helemaal anders dan wanneer je gewoon gaat shoppen. Niet teveel zorgen maken en genieten!!!
|
|
dorien
5-5-2012
|
20-10-2011 13:09:29
heej, ik herken je situatie maar al te goed!!! ik ga ook absoluut niet graag shoppen, wat iedereen op zich al heel raar vind! en ik voel me niet goed in men eigen vel ... maatje 42, ik lijk in alles zo dik!
de eerste twee keer ben ik gaan passen met de toekomstige schoonzus, derde winkel heb ik gedaan met mijn mama.
de eerste keer dat ik trouwjurken ben gaan passen heb ik speciaal niet te lang uitgesteld (al voor de zomer) om eens te zien wat het gaf! met heel wat zenuwen! maar het werd leuk en prachtig. door te passen begin je ook te zien wat mooi is en waarmee je dunner lijkt. zo heb ik mijn trouwjurk nu ... fantastisch kleed, en een persoonlijke kleine aanpassing daarop waardoor ik veel slanker lijk :) ze hielpen me steeds in alle winkels goed! veel pasplezier zou ik zo zeggen! x
|
|
Eline
7-7-2012
|
20-10-2011 17:20:04
Dorien, maatje 42 is echt niet dik hoor, ik geloof dat 38-40 het gemiddelde is, dan is 42 maar ietsiepietsiebovengemiddeld ;-)
Liesbeth, ik ben ook niet zo'n shopper en zou willen dat ik zo iemand was die wist wat voor kleren mooi bij haar staan. Met de jaren leer ik dat wel beter, maar toch. Met dat trouwkleed komt het vast wel goed - iedereen staat toch wel met iets? Wat zou jij tegen een vriendin zeggen die hetgeen dat jij nu zegt tegen jou zou zeggen (ok, dat is wat ingewikkeld)? Het klinkt alsof je jezelf niet meer zo graag ziet (als in bekijkt) en dat is echt wel heel jammer. De meesten onder ons zien er niet zo uit als ik de boekjes, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet mooi bent...
|
|
Brenda
10-9-2011
|
20-10-2011 22:54:27
Liesbeth, ook ik ben een beetje de kluts kwijt qua kledij, ik had vroeger een heel duidelijke stijl maar die kan ik nu door complete switch op gebied van werk niet meer dragen dus ik ben zoekende naar mijn 'nieuwe ik' en winkelen doe ik echt tegen mijn goesting. ik ben daarom mijn jurk alleen gaan passen, gewoon omdat ik begot niet wist wat ik zou gaan kiezen : lang ? kort ? simpel ? ingewikkeld ? ik heb er ook echt lang mee gewacht maar 4 maanden voor de trouw kon ik het nu toch echt niet meer uitstellen... dat viel dus echt ongelooflijk mee, dus heb vooral geen schrik en geniet. Die jurken zijn zo goed gesneden dat je er altijd geweldig uitziet ! succes
|
|
Liesbeth
19-5-2012
|
21-10-2011 8:46:48
Bedankt allemaal voor de lieve, bemoedigende reacties!!! Echt geweldig...Ik ga volgende week met mijn mama en zus al eens wat rondkijken en 8 november gaan we naar Rotterdam...Ik laat jullie zeker weten hoe het verlopen is!!!
Ik heb heel veel moed geput en we zien gewoon...
Groetjes,
Liesbeth
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|