Nu Online
Momenteel zijn er 726 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waarschijnlijk bestemming voor de huwelijksreis gevonden

20-10-2011 9:05:14
Hey iedereen,

Na lang twijfelen zijn we er eindelijk uit denk ik.
We hebben besloten om naar Bali op huwelijksreis te gaan. Mooi weer, mooie stranden en toch nog veel te ontdekken ook.

Maandag bij het reisbureau langs geweest en ze ging een offerte voor ons opmaken.
Als ik de foto's zie begin ik al helemaal weg te dromen, het hotel krijgt ook heel veel lovende woorden dus dat zit ook al goed.

Heeft er eigenlijk iemand ervaring met Bali?

Groetjes
Joeri en Romain

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 738

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 9:59:52

hey hey

echt heel mooi en ontspannend land met mijn ouders zijn daar al gewest.
wij zelf zouden graag naar schotland willen ( mijn aanstaanden houd niet zo van heel vere bestemmingen allen is dan pas in 2013 omdat het weinig hotels enzo zijn wij willen dan na het platen land en voor 2012 zit al vol ja in de wintermanden is er nog wel plek maar ja het is een eiland he .

nou ik wens jullie nog veel plezier met boeken en de voorbereidingen

francis

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik20-10-2011 10:48:38

Hey, wij zijn net terug van onze huwelijksreis naar Bali. Zeker een fantastische aanrader! We hebben er super van genoten en is ideaal als huwelijksreis. Je wordt er overal in de watten gelegd! Ik zou zeker ook eens kijken op www.amazinghoneymoon.be , we waren enorm tevreden van de service, hotels,...alles was perfect geregeld (zoals wij het eigenlijk wilden op onze huwelijksreis :-) )

Als je vragen hebt, stuur je maar een privéberichtje!

Groetjes

Hanne

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-10-2011 13:35:19

Hallo beiden. Ikzelf heb geen ervaring met Bali maar het klinkt wel zalig & romantisch! De huwelijksreis kiezen is toch ook wel iets speciaals he! Geniet van de verder voorbereidingen!
Groetjes
Rebecca

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 15:26:27

Hallo Joeri,

wij willen ook naar Bali voor onze huwelijkreis. Tot hiertoe hebben we nog niet veel info maar misschien kunnen we elkaar wat op de hoogte houden.
Willen jullie een strandvakantie of ook wat van het einland zien?
Voor ons wordt het waarschijnlijk een rondreis met daarna nog een paar dagen strand.

Groetjes Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums