Terug naar overzicht
hey hey echt heel mooi en ontspannend land met mijn ouders zijn daar al gewest. wij zelf zouden graag naar schotland willen ( mijn aanstaanden houd niet zo van heel vere bestemmingen allen is dan pas in 2013 omdat het weinig hotels enzo zijn wij willen dan na het platen land en voor 2012 zit al vol ja in de wintermanden is er nog wel plek maar ja het is een eiland he .nou ik wens jullie nog veel plezier met boeken en de voorbereidingen francis
Hey, wij zijn net terug van onze huwelijksreis naar Bali. Zeker een fantastische aanrader! We hebben er super van genoten en is ideaal als huwelijksreis. Je wordt er overal in de watten gelegd! Ik zou zeker ook eens kijken op www.amazinghoneymoon.be , we waren enorm tevreden van de service, hotels,...alles was perfect geregeld (zoals wij het eigenlijk wilden op onze huwelijksreis :-) )Als je vragen hebt, stuur je maar een privéberichtje!GroetjesHanne
Hallo beiden. Ikzelf heb geen ervaring met Bali maar het klinkt wel zalig & romantisch! De huwelijksreis kiezen is toch ook wel iets speciaals he! Geniet van de verder voorbereidingen! GroetjesRebecca
Hallo Joeri,wij willen ook naar Bali voor onze huwelijkreis. Tot hiertoe hebben we nog niet veel info maar misschien kunnen we elkaar wat op de hoogte houden.Willen jullie een strandvakantie of ook wat van het einland zien?Voor ons wordt het waarschijnlijk een rondreis met daarna nog een paar dagen strand.Groetjes Tine