Terug naar overzicht
Jagré in antwerpen of deurne zal je zeker kunnen verder helpen! Heel vriendelijke mensen!
hej, ik heb hetzelfde budget opgesteld voor een kleed en heb hier enkele dagen geleden ook hetzelfde topic over geplaatst je moet het maar is lezen want het hier wel wat reactie op gekregen... groetjes kelly
www.youniekbruidsmode.be Zeker aan te raden.Gr
boetiek couture in st niklaas, helemmal niet duur en heeft ook jurken in de uitverkoop van bv the group, vind je zeker iets onder de 500 euro, ben er zelf ook geweest met hetzelfde max.bedrag als jij... www.boetiekcouture.be
La Sposa outlet in Beveren-Leie. Alle merken die je hier op het forum leest, maar goedkoper omdat het van een vorige collectie is. Je hebt al kleedjes van 350 euro... Terwijl het in het jaar dat het is uitgekomen meer dan 1000 euro kostte...Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
www.aziexport.be heb mijn kleed daar gekocht en ben er ontzettend blij mee!als je trouwjurk van bv vera wang mooi vindt kunnen zij dit namaken als je duidelijke foto's hebt. allemaal aan zelfde prijs!
Heb mijn kleed gisteren gekocht : 220 euro ! (zonder retouchen)een hele lieve dame en hele mooie jurken !!
Waar heb jij dat van jou dan gekocht Nathalie ?
www.boetieklief.be jurken vanaf €499,- veel succes